پنج شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
آخرین اخبار
23 مارس 2016 ، ساعت 17:45 2,619 بازدید چاپ این نوشته کد نوشته :12528

اندیشه سبز خزر اخلاق نامداری در ارایه سرویس اینترنتی

اندیشه سبز خزر اخلاق نا مداری درارایه سرویس های اینترنتی
در عرصه اینترنتی و دنیای پر شتاب که هر لحظه حوادث و رخدادهای دنیای امروز می تواند برای مخاطبین خود جاذب و عبرت آموز باشد، در این میان نقش اینتر نت در انتقال این داده ها بسیار موثر و حائز اهمیت است اما در شهر و استان ما آن چه که برای اندیشه سبز خزربه عنوان ارائه دهنده سرویس های اینترنتی مهم نیست مشتری مداری است و با اینکه خود را نمونه مشتری مدار و دارای شرایط ایده آل معرفی می کند اما دریغ از پهنای باندی را که بفروش می رساند و وضعیت این سایت ارائه دهنده سرویس به حدی بد و خیلی ضعیف بوده است که ساعتها باید منتظر بمانی تا صفحه ای بالا بیاید و تماس های مکرر با نمایندگان و پشتیبانی ره به جایی نبرده و ما همچنان در انتظار پاسخ مناسب مدیریت اندیشه سبز خزراندر خم یک کوچه ایم .
جا دارد سرویس های نظارتی بر حوزه عملکرد چنین ارائه دهندگان کنترل بیشتری داشته باشند و حق و حقوق مصرف کنندگان را با اینکه ارزش افزوده و مالیات و همه وجوه پهنای باند ارائه دهنده سرویس های اینترنتی دریافت می کنند رعایت نمایند اگر چه مدت زمانی این پایگاه خبری از سرویس های مخابرات و یک بخش خصوصی بهره می برد ولی تاکنون به بی اخلاق مداری چون سرویس اندیشه سبز خزر ندیده است توصیه هم می کنم که مشترکین دیگر نیز فریب تبلیغات ناسوده این سایت را نخورده و از سرویس های دیگر بهره بجویند.

کانال تلگرام جلال شرق
ثبت دیدگاه
نام شما
نشانی پست الکترونیکی شما
متن دیدگاه

دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است