مطالعات جدید نشان می دهد مصرف قهوه موجب تقویت سلامت افراد مبتلا به بیماری کلیوی می شود. به گزارش جلال شرق ؛ مطالعه جدید محققان بیمارستان لیسبون پرتغال بر روی حدود ۵۰۰۰ بیمار کلیوی نشان داد مصرف روزانه کافئین احتمال مرگ زودهنگام را در این بیماران کاهش می دهد. در این مطالعه، محققان به سرپرستی […]