جذب جوانان با رویکرد فرهنگی مساجد | جلال شرق
×

جذب جوانان با رویکرد فرهنگی مساجد

  • کد نوشته: 2895
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه برای بررسی مسائل و مشکلات مسجد امام حسن مجتبی ( ع ) واقع در خیابان آبیاری و اشرفی اصفهانی شامگاه شنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشابا مردم این منطقه  دیدار کردند. به گزارش جلال شرق ، حجت‌الاسلام ساجدی که پس از انتخاب ایشان به سمت امام‌جمعه شهر مذهبی آستانه‌اشرفیه بازدید از […]

  • امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه برای بررسی مسائل و مشکلات مسجد امام حسن مجتبی ( ع ) واقع در خیابان آبیاری و اشرفی اصفهانی شامگاه شنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشابا مردم این منطقه  دیدار کردند.
    به گزارش جلال شرق ، حجت‌الاسلام ساجدی که پس از انتخاب ایشان به سمت امام‌جمعه شهر مذهبی آستانه‌اشرفیه بازدید از مساجد این شهرستان را در دستور کار خود قرار داده است تلاش می‌کند با بررسی مشکلات و آسیب‌های مساجد منطقه با رویکرد فرهنگی با همکاری هیئت‌امنای مساجد درجذب و استقبال جوانان از مساجد توجه بیشتری شود.
    در این نشست پس از توضیحات لازم از سوی هیئت‌امنای مسجد امام حسن مجتبی ( ع ) وطرح موضوعاتی از سوی ساکنین منطقه مبنی بر مشکلات تردد و رفت‌وآمد ساکنین ، احداث میدان یا بریدگی در اتوبان محور کمربندی آستانه‌اشرفیه به لاهیجان ، تردد ماشین‌های سنگین شهرداری و دپوکردن شن و ماسه و سروصدای ناشی از آن ، انتقال پارک موتوری شهرداری و… مطالبی را مطرح کردند.
    لازم به یادآوری است که کمربندی آستانه‌اشرفیه در سال گذشته یکی از خون‌بارترین سالهای خود را پشت سر گذاشت و بیش از ۸ عابر پیاده در برخورد با خودروهای عبوری جان خود را ازدست‌داده و تعدادی هم زخمی شدند.
    در منطقه آبیاری و اشرفی اصفهانی آستانه‌اشرفیه بالغ‌بر ۸۰۰خانوار زندگی می‌کنند و یکی از چالش‌های بزرگ مردم این منطقه عبور از عرض کمربندی آستانه به لاهیجان است که با نصب دو سرعت‌گیر تلاش شده است تا تصادفات کمتری به وقوع بپیوندد.

    IMG_5749 IMG_5750 IMG_5751 IMG_5752 IMG_5753 IMG_5755 IMG_5756 IMG_5757 IMG_5758 IMG_5759 IMG_5760 IMG_5763

    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *