×

 آش شوربایی که هیچ کس پختش را بر عهده نمی گیرد!!

  • کد نوشته: 84125
  • ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
  • ۰
  • پنجاه و نهمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه در حالی برگزار شد که مثل جلسه قبلش ، محور اصلی و فریاد همه اعضای شورای شهر و مدعوین دعوت شده شیوه اجرایی طرح ترافیکی در شهر بود به طوری که یکی از اعضای شورا با این بیت «از طلابودن پشیمان گشته ایم /مرحمت فرموده ما را مس کنید» نوش دارو پس از مرگ سهراب را برای حاضران خواند.
     آش شوربایی که هیچ کس پختش را بر عهده نمی گیرد!!
  • جلال شرق، پنجاه و نهمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه در حالی برگزار شد که مثل جلسه قبلش ، محور اصلی و فریاد همه اعضای شورای شهر  و مدعوین دعوت شده شیوه اجرایی طرح ترافیکی در شهر بود    به طوری که یکی از اعضای شورا با این بیت  «از طلابودن پشیمان گشته ایم /مرحمت فرموده ما را مس کنید»   نوش دارو پس از مرگ سهراب را برای حاضران خواند.

    این نشست که با زاویه دید  بهره گیری از پیشنهاد ها و دیدگاه های شهروندان توسط رئیس شورا  همراه بود   بخش مهم سخنان پیش از دستور جلسه دیروز  به موضوعی پرداخته شد که ابتدا و انتهای آن را باید در دور تسلسل شورای شهر و شهرداری و در نهایت در مصوبه شورای ترافیک دید اگر چه به فرموده عبدالحسین داداشی   در اجرای یک طرفه شدن خیابان امام خمینی  مصوبه  همین شورا  در عملیاتی بودن آن نقش داشت .

    اما   آن چه که در شورای ترافیک مصوب  و شهرداری مکلف به اجرای آن شد باید در عدم کارشناسی درست توسط کارشناسان ترافیکی با داده های متناسب و متناظر  با بافت شهری، طراحی و اجرا می شد که شاید اجرای یک طرفه چالش کمتری از اجرای دوم بدین شیوه داشت.

    برای آن که دیدگاه اعضای شورا را مورد بررسی قرار دهیم   جملاتی از دیدگاه اعضای شورا ، شهردار را عیناً  که دیروز بیان کردند نقل می کنیم  تا   نوش داروی آنان را  در بازتاب درخواست ها ببینیم.

    وحید قربانی :اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان مردم در پارلمان شهر هستند

     امروز رفع معضلات و مشکلات طرح ترافیکی خیابان امام خمینی(ره) یکی از درخواست های مردم است

     

    سیدعباس نورحسینی : طرح اولیه ترافیکی خیابان امام خمینی(ره) را فاقد کارشناسی است

     این صحیح نیست  که مردم با اجرای طرح های آزمایشی، مورد اذیت و آزار قرار گیرند.

    عباس عالم :طرح ترافیکی خیابان امام خمینی(ره) بجای ایجاد رفاه برای مردم، دردسر و مشکلات را برای همشهریان به ارمغان آورده است.

    چنین طرح های پر چالشی، باید از نظرات اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم بهره جست و تصمیمات کارشناسی و دقیق گرفت.

     

    حسن حبیب پور: بازگشت طرح ترافیکی خیابان امام خمینی(ره) موجب رضایت کسبه خیابان امام خمینی(ره) و نارضایتی کسبه و بازاریان خیابان سردارجنگل شده است

    عبدالحسین داداشی :اصلی ترین هدف مدیریت شهری آستانه‌اشرفیه، کسب رضایت مندی مردم و همشهریان عزیز است

     شهرداری مجری تصمیمات و مصوبات شورای ترافیک شهرستان است

     بدون شک هر تصمیمی در جلسه شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه پیرامون اصلاح و یا برچیدن طرح ترافیکی خیابان امام خمینی(ره) گرفته شود، شهرداری قطعاً با تمام توان این مصوبه را تا حصول نتیجه نهایی، پیگیری خواهد نمود

    البته با بیان این جملات از سوی اعضای شورا و به گفته شهردار این آش شوربای پخته شده از ابتدا توسط همین شورا کلید خورده است  از شورا خواست که موارد خود را با تمام جوانب احصا و مکتوب به شهردار اعلام و مسئولیت آن را نیز بپذیرند و شهرداری  تمام قد در اجرای خواسته های نمایندگان مردم در شورا همت و تلاش خواهد کرد.

    پر واضح است که  ابتدا در اجرای هر کاری باید بر اساس تعقل ، درایت و کارشناسی شده عمل کرد  و با استفاده از دیدگاه  کارشناسان مربوط در حوزه های مختلف  به بررسی همه جوانب اجرای طرح ها اقدام کنیم و آن موضوعاتی که جنبه اجتماعی داشته ومردم ما هر روزه با آن سر و کار دارند با تانی وصبر و بردباری بیشتر به اجرای  و تصویب آن اقدام تا مثل دو طرفه شدن  خیابان یا یک طرفه شدن یا اصلاً دوباره «مس شدن» را که کاشته خودمان است و هزینه های بسیاری بر دستمان می گذارد هربار به مسلخ نبریم و پاسخگو هم نباشیم

     

     

     

     

    نویسنده: مرتضی لطفی نژاد جلالی
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *