×

حضور نو نهالان آستانه اشرفیه در اولین دوره مسابقات آزاد بدمینتون در آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 86505
  • ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
  • ۰
  • این رشته یکی از تمرینات مهم برای پرورش و فعال نمودن نرون های مغزی است و جزء سریع ترین رشته های ورزشی دنیاست و چون درگیری فیزیکی بین بازیکنان را ندارد ، آسیب های ناشی از برخورد فیزیک بوجود نمی آید
    حضور نو نهالان آستانه اشرفیه در اولین دوره مسابقات آزاد بدمینتون در آستانه اشرفیه
  • مرتضی اکبرپور مربی تیم نونهالان آستانه اشرفیه از مرداد ماه ۱۴۰۲ این تیم را تشکیل داد و آموزش های مقدماتی به این گروه از علاقمندان را شروع کرد.

    به گزارش جلال شرق،  اکبر پور که با مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی ،سابقه بازی در تیم استان تهران ، تیم صنایع هوایی و مربی گری چندین تیم ورزشی را باسابقه ۱۲ سال مربی گری، ‌ عنوان قهرمانی دراین رشته را دارد در این باره گفت: این رشته ورزشی به خاطر استفاده از راکت و توپ ، از جمله ورزش های است که هماهنگی عضله و عصب کودکان در سنین پایین را تقویت می نماید.

    اکبر پور با اشاره به اینکه این رشته یکی از تمرینات مهم برای پرورش و فعال نمودن نرون های مغزی می باشد افزود: این رشته ورزشی جزء سریع ترین رشته های ورزشی دنیاست و چون درگیری فیزیکی بین بازیکنان را ندارد ، آسیب های ناشی از برخورد فیزیک بوجود نمی آید

    مربی تیم بدمینتون نونهالان آستانه اشرفیه تشکیل این تیم را حاصل تمرین و آموزش اولین دوره آموزشی بدمینتون دراستانه اشرفیه بیان کردو ادامه داد: این تیم از مرداد ماه سال جاری فعالیت خودرا برای اولین بار دراین رشته آغاز کرده و طی شش ماه به این سطح از آمادگی رسیدند.

    وی هدف از حضور این تیم در این دور از مسابقات را آشنایی با فضای مسابقات این رشته و سطح بازیکن های با تجربه استان کسب کنند.

    اکبر پور با ابراز امیدواری از حمایت های مسولین در راستای گسترش این رشته پر تحرک ورزشی در جامعه گفت : امروزه یکی از معضلات کودکان عدم تحرک کافی می باشد که انتظار است که مسئولین حمایت های از این رشته ورزشی داشته باشند .

    پدرام میرزنگویی، محمد مسیحا صالح، طاها کریم زاد ، آریا پور طاهری و جمشید نصرتی اعضای تیم نونهالان می باشند.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *