×

بودجه ۳۰۰ میلیاردتومانی شهرداری آستانه اشرفیه تصویب شد

  • کد نوشته: 87142
  • ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
  • ۲ دیدگاه
  • ضعف در ارائه برخی عملکردها منوط به عدم تعامل برخی دستگاه ها و وضعیت آب و هوایی درامور عمرانی است که در صورت رسیدن شن و ماسه، مناسب بودن آب و هوا چند کار عمرانی مانند لوله گذاری، بازگشایی شهروند ،بلوار آقا سید حسن ،پرندآور و همچنین بلوار شهید سلیمانی طی ۳ الی ۴ روز انجام خواهد شد.
    بودجه ۳۰۰ میلیاردتومانی شهرداری آستانه اشرفیه تصویب شد
  •  

    شهردار آستانه اشرفیه در جلسه شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه از تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری آستانه اشرفیه با حضور اعضای شورای این شهر خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جلال شرق، عبدالحسین داداشی  با بیان اینکه شهرداری اهل تبلیغ نیست و وقتش را برای تبلیغ نخواهد گذاشت گفت: عملکرد شهرداری و شورای اسلامی با خدمت به شهر و مردم این شهر انعکاس می یابد .

    شهردار آستانه اشرفیه با اشاره به بودجه قانونی  و اینکه بودجه شهرداری سال گذشته ۱۵۰ میلیاردتومان بوده  است افزود :  بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ر با نظر  موافق شورای اسلامی شهر مبلغ  ۳۰۰ میلیاردتومان پیشنهاد شده است..

    داداشی با اشاره به رویکرد و توجه ویژه شورا به توسعه عمران شهری افزود: ۷۰ درصد بودجه سال آینده در حوزه عمرانی و ۳۰ درصد جاری دیده شده است .

    وی با تاکید به اینکه برنامه محور پیش خواهیم رفت خاطر نشان کرد:بیشترین درآمد شهرداری از مردم و کمترین درآمد از دولت است ، از آنجایی که اعتبارات دولتی سخت محقق می شود در تلاش هستیم تا برنامه محور پیش رویم .

    شهردار آستانه اشرفیه از تغییر تحول در نوروز امسال گفت و ادامه داد: با مشارکت بخش خصوصی، نصب المان ها در سطح شهر،چراغ‌های مرکز شهر، رنگ آمیزی دیوارها ، نصب بنر بسیار بزرگ روی پل با توجه به مخالف اداره راه  خواهیم داشت .

    وی ضعف در ارائه برخی عملکردها را منوط به عدم تعامل برخی دستگاه ها و وضعیت آب و هوایی درامور عمرانی بیان کردو گفت : در صورت رسیدن شن و ماسه، مناسب بودن آب و هوا چند کار عمرانی مانند لوله گذاری، بازگشایی شهروند ،بلوار آقا سید حسن ،پرندآور و همچنین بلوار شهید سلیمانی طی ۳ الی ۴ روز انجام خواهد شد.

    وحید قربانی رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تبریک به ابراهیم نجفی نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی برگزاری جلسه شورا را با محوریت بودجه ۱۴۰۳و تدارک و تمهیدات ایام نوروز بیان کرد .

    وی با امید به اینکه نماینده منتخب با تامین اعتبارات ملی نگاه ویژه ای به آستانه اشرفیه داشته باشد گفت ؛دوره ۴ ساله دوره خوبی است برای خدمت به مردم که در سایه اتحاد ، همدلی آستانه‌ اشرفیه به جایگاه واقعی خود برسد.

    قربانی ارائه برنامه های جدید ، بازگشایی بلوار نصب المان های جدید در فضا سازی شهر در راستای جلب رضایت شهروندان و جذب مسافر و گردشگر در زمان های مختلف در آستانه اشرفیه را مورد تاکید قرارداد .

    عباس عالم عضو شورا نیز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و ابراهیم نجفی نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نظافت شهری اظهار کرد: برای زباله های شهری مخصوصا درایام نوروز و حضور مسافران برنامه ریزی ویژه ای صورت گیرد.

    وی از وضعیت نامطلوب کوچه ها و شهر گفت و افزود: لازم است درصورت لکه گیری و یا آسفالت به جد این موارد رسیدگی شود.

    سید عباس نورحسینی دیگر عضو شورا نیز توسعه سیما منظر شهری را یکی از اولویت‌های شورا برشمرد و گفت: شهرداری با استفاده از خرد جمعی در سیما منظر شهری از المان های ماندگار هم بمنظور صرفه اقتصادی و هم معرفی هویت شهر استفاده کند.

    وی بیان اینکه آستانه اشرفیه زیبایی ندارد با توجه به فرصت محدود ترمیم کوچه‌ها دراولویت خدمات نوروزی بیان کرد.

    نورحسینی همچنین بیان اینکه بودجه باید بالا باشد تا خدمات صورت بگیرد گفت: شهرداری به دنبال درآمد جدید باشد، راه درامدی جدید را کشف کند تا بتواند خدمات بیشتر و بهتری را ارائه دهد .

    حسن حبیب پور دیگر عضو شورا نیز ضمن تبریک به نماینده منتخب از حضور و همراهی مردم در خلق حماسه ۱۱ اسفند تشکر کرد.

    وی با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اجرای برنامه فرهنگی و آیینی چون نوروزخوانی با همفکری هنرمندان و اصحاب رسانه را پیشنهاد داد.

    حبیب پور همچنین با اشاره به حضور مسافران و تولید زباله از افزایش زمان تخلیه زباله در در روز و یا هفته شد تا سر بر نشده و چهره شهر را خدشه دار نکند‌.

    صادق مقدادی دیگر عضو شورای اسلامی شهر درباره   لکه گیری کوچه ها ، زیبا سازی تابلوی ورودی شهر و زیبا سازی فضای شهری در آستانه سال نو مباحثی را مطرح کرد.

    مطالب مرتبط

    ۲ پاسخ به “بودجه ۳۰۰ میلیاردتومانی شهرداری آستانه اشرفیه تصویب شد”

    1. […] صادق مقدادی؛ عضو شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه نیز از لکه گیری کوچه ها، تابلوی ورودی شهر در آستانه سال نو و اقدام به زیباسازی فضای شهری مباحثی را مطرح کرد./ جلال شرق […]

      • majid37 گفت:

        از دقت نظر شما سپاسگزارم ویرایش شد از این اشتباهات محتوایی گاهی بر اثر بی توجهی پیدا میشه که عذر ما را بپذیرید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *