۳۷ پروژه طرح هادی روستایی در گیلان به بهره برداری رسید | جلال شرق
×

به مناسبت 15 مهر روز روستا و عشایر؛
۳۷ پروژه طرح هادی روستایی در گیلان به بهره برداری رسید

  • کد نوشته: 92940
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳
  • ۰
  • در آئین افتتاح متمرکز استانی پروژه‌های طرح هادی روستایی گیلان در آستانه اشرفیه که با حضور معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور انجام شد ؛ ۳۷ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید
    ۳۷ پروژه طرح هادی روستایی در گیلان به بهره برداری رسید
  • ۳۷ پروژه طرح هادی روستایی در این استان با حضور معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ، به صورت متمرکز در روستای دهکاءبه بهره برداری رسید .

     

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جلال شرق، در آئین افتتاح متمرکز استانی پروژه‌های طرح هادی روستایی گیلان در آستانه اشرفیه که با حضور معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور انجام شد ؛ ۳۷ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

    در این پروژه ها با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های روستایی در استان،۳۷ پروژه طرح هادی روستایی ۳۸ کیلومتر آسفالت معابر صورت گرفته معادل  ۱۵۷ هزار و ۹۲۸ مترمربع  به طور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

     

    در آیین افتتاح پروژه های عمرانی که به صورت متمرکزانجام شد  ۲ پروژه طرح هادی روستایی در آستانه اشرفیه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان در آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.

    لازم به ذکر است با اجرای ۲ پروژه طرح هادی روستایی ۵/۵ کیلومتر آسفالت معابر معادل بیش از ۲۳ هزار متر مربع صورت گرفته است.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *