×

عدم اجرای طرح هادی دهستان دهشال فریاد فرماندار آستانه اشرفیه را در آورد

  • کد نوشته: 1305
  • ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
  • ۰
  • فرماندار آستانه اشرفیه از عدم اجرای طرح هادی در روستای دهشال آستانه اشرفیه از سوی مدیریت بنیاد مسکن استان انتقاد کرد: حسین اسماعیلیان عصر امروز درگفتگو با پایگاه خبری جلال شرق ،   گفت: بنیاد مسکن استان با توجه به مصوب طرح هادی در روستای دهشال و اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای طرح تاکنون هیچ […]

  • فرماندار آستانه اشرفیه از عدم اجرای طرح هادی در روستای دهشال آستانه اشرفیه از سوی مدیریت بنیاد مسکن استان انتقاد کرد:
    حسین اسماعیلیان عصر امروز درگفتگو با پایگاه خبری جلال شرق ،   گفت: بنیاد مسکن استان با توجه به مصوب طرح هادی در روستای دهشال و اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای طرح تاکنون هیچ اقدامی موثری را تاکنون انجام نداده است.
    وی با بیان اینکه با توجه به مراسم اجرای طرح هادی که در دهه فجر سال گذشته در این روستا قول های مساعد از سوی بنیاد مسکن استان داده شده است اظهار داشت : فرمانداری این شهرستان تمام تمهیدات لازم را برای تخصیص اعتبارات از بخش تملک دارایی و ماده ۱۸۰ برای روستا دیده است ولی تاکنون این اعتبارات جذب نشده و ما شرمنده مردم روستا هستیم .
    فرماندار آستانه اشرفیه گفت: دولت تدبیر امید که برپایه صداقت و راستگویی است انتظار حداقلی مردم روستا این است که مسئولین وقتی قولی را به آنان می دهند به وعده های خود عمل کنند و توپ عدم اجرای طرح را به دیگر ادارات پرتاب نکنند.
    این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اگر موانعی در اجرای طرح از سوی ادارات وجود دارد مدیریت بنیاد مسکن استان باید تعامل لازم را برای رفع موانع اقدام کند و منتظر نباشد که فرمانداری این شهرستان تمام اقدامات اجرایی آنها را انجام دهد.
    لازم به یاد آوری است که اجرای طرح هادی روستای دهشال با تخصیص اعتبارات لازم از سوی فرمانداری آستانه اشرفیه به دلیل بروز موانع در اجرای طرح تاکنون مسکوت مانده است.

    صفرابسته

     

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *