×

خبرنگاران در توسعه مناطق روستائی نقش موثری دارند

  • کد نوشته: 1315
  • ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
  • ۰
  • بخشدار بخش مرکزی آستانه اشرفیه گفت: خبرنگاران در جهت توسعه و عمران و آبادانی مناطق روستائی نقش موثری دارند. به گزارش خبرنگار جلال شرق ، ” محمد حسن خواه” عصر امروز در جمع خبرنگاران آستانه اشرفیه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران با توجه به رسالتی که برعهده دارند می توانند خواسته ها […]

  • بخشدار بخش مرکزی آستانه اشرفیه گفت: خبرنگاران در جهت توسعه و عمران و آبادانی مناطق روستائی نقش موثری دارند.
    به گزارش خبرنگار جلال شرق ، ” محمد حسن خواه” عصر امروز در جمع خبرنگاران آستانه اشرفیه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران با توجه به رسالتی که برعهده دارند می توانند خواسته ها و مشکلات مردم را به نحو مطلوب به مسئولین انعکاس دهند.
    وی خبرنگاران را پلهای ارتباطی بین مردم و مسئولین دانست و اظهار داشت: مردم مناطق روستائی به واسطه ارتباط با خبرنگاران می توانند مسائل و خواسته های به حق خود را به نحو مناسب به مسئولین برسانند.
    ” حسن خواه” همچنین نقد منصفانه خبرنگاران را در رفع مشکلات و ارائه خدمت بهتر به مردم بسیار موثر دانست و افزود: مسئولین با بهره گیری از نقدهای منصفانه خبرنگاران می توانند زمینه خدمت رسانی به مردم را هرچه بیشتر فراهم سازند.
    وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی به جامعه اظهار داشت: ایجاد ارتباطی مناسب و تعامل با خبرنگاران شهرستان از جمله برنامه هایی است که بخشداری بخش مرکزی آستانه اشرفیه آن را در اولویت فعالیتهای خویش قرار خواهد داد.
    وی همچنین از خبرنگاران شهرستان خواست تا این بخشداری بخش مرکزی آستانه اشرفیه را در توسعه هرچه بیشتر مناطق روستایی یاری کنند.
    گفتنی است حوزه بخش مرکزی شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن ۷۱ روستا دارای بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت است.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *