برگزاری اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در آستانه اشرفیه | جلال شرق
×

برگزاری اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 52049
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۸
  • ۰
  • فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آستانه اشرفیه از برگزاری اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در هفته حجاب و عفاف در آستانه اشرفیه خبر داد. به گزار ش پایگاه اطلاع رسانی جلال شرق ، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در حاشیه نشست ستاد عفاف و حجاب شهرستان آستانه اشرفیه درباره برگزاری این همایش اجتماعی به خبرنگار ما […]

    برگزاری اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در آستانه اشرفیه
  • فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آستانه اشرفیه از برگزاری اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در هفته حجاب و عفاف در آستانه اشرفیه خبر داد.

    به گزار ش پایگاه اطلاع رسانی جلال شرق ، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در حاشیه نشست ستاد عفاف و حجاب شهرستان آستانه اشرفیه درباره برگزاری این همایش اجتماعی به خبرنگار ما گفت: این رویداد فرهنگی برای ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه و مقابله با هجمه های پیش بینی شده توسط دشمنان در رابطه با کشف حجاب زنان و ترویج فساد و فحشا و بی بند باری برگزار می شود.

    وی بهره مندی از ظرفیت موسسات مردم نهاد در هم افزایی دستگاه های فرهنگی را یکی از اهداف این اجتماع بزرگ فرهنگی برشمرد و افزود : فرهنگ سازی گفتمان سبک زندگی ایرانی – اسلامی و تقویت اعتماد به نفس بانوان معجبه از دیگر اهداف این برنامه فرهنگی است.

    حبیبی به ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی برای فرو پاشی خانواده ها ایرانی اشاره کرد و اظهار کرد : دشمنان جامعه اسلامی می خواهند با مدگرایی و از خود بیگانگی و ارایش های زننده ، بانوان ایرانی را به خودشان مشغول کنند تا کمتر در عرصه های مختلف جامعه به نقش آفرینی بپردازند.

    فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آستانه اشرفیه زمان و مکان  اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده را روز ۱۶ تیرماه  حرم سلطان سیدجلال اشرف این شهرستان نام برد که در ساعت ۱۸ عصر با همکاری نهادها و ادارات  و با حضور بیش از ۱۵۰۰نفر  از بانوان برگزار خواهد شد.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *