×

قوی سپید انزلی در آسمان چرخ می‌زند/ملوان یک-هوادار صفر 

  • کد نوشته: 84239
  • ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
  • ۰
  • مهدی تارتار با ملوان یک پیروزی ارزشمند دیگر به دست آورد تا ۱۹ امتیازی شود و موقتا بالاتر از پرسپولیس و سپاهان قرار بگیرد. به گزارش جلال شرق، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر دو تیم هوادار و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک […]

    قوی سپید انزلی در آسمان چرخ می‌زند/ملوان یک-هوادار صفر 
  • مهدی تارتار با ملوان یک پیروزی ارزشمند دیگر به دست آورد تا ۱۹ امتیازی شود و موقتا بالاتر از پرسپولیس و سپاهان قرار بگیرد.

    به گزارش جلال شرق، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر دو تیم هوادار و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.

    در این بازی مهدی تارتار به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه بازی ملوان را دنبال می‌کرد و محمد نوری جای او لب خط قوی سفید انزلی را هدایت می‌کرد.

    1958033

    این مسابقه بسیار پربرخورد و پرصحنه بود و در نیمه اول در مهمترین موقعیت بازی، ملوانی‌ها دو بار پشت سر هم با مجید عیدی و رضا جعفری توپ را به تیرک دروازه هوادار کوبیدند و یک فرصت خطرناک هم از سمت راست با حرکت جعفری از شش قدم هوادار عبور کرد. هواداری‌ها هم در این نیمه تلاش زیادی برای خلق موقعیت داشتند اما مصدومیت امین قاسمی نژاد در دقیقه ۱۳ بهترین مهاجم هواداری‌ها را از فکری گرفت.

    در نیمه دوم بار دیگر ملوان از کناره‌ها فشار آورد و در نهایت در دقیقه ۶۹ با یک حرکت تمرین شده، با سانتر از سمت راست رضا جعفری، پدرام قاضی‌پور دروازه علیرضا حقیقی را با ضربه سر فرو ریخت. در ادامه بازی هوادار با بازی مالکانه سعی در فرار از شکست داشت و رو به بازی مستقیم آورده بود اما با دفاع خوب ملوان و توپگیری‌های افشار صداقت این اتفاق نیفتاد.

    1958035

    در دقایق پایانی اعصای نیمکت هوادار به شدت به وقفه‌های بازی از سوی بازیکنان حریف معترض بودند و سر و صداهایی از نیمکت‌ها به گوش می‌رسید اما در نهایت بازی با یک گل به سود ملوانی‌ها به پایان رسید.

    هفته یازدهم لیگ برتر/ ورزشگاه پاس قوامین/ جمعه ۳ آذر ۱۴۰۳/ بدون تماشاگر

    تیم داوری: کوپال ناظمی، محمدرضا منصوری، علیرضا طاهرخانی/ ناظر: رحیم رحیمی مقدم


    کارت زرد:
    کارت زردمحمد دیندار (۵۸)
    کارت زردپوریا پورعلی (۷۵)
    کارت زردپدرام قاضی پور(۹۰)


    هوادارترکیب هوادار:
    علیرضا حقیقی، مرتضی منصوری، صائب محبی، مهدی عبدی، سبحان پسندیده(۴۶-محمد دیندار)، مهدی گودرزی، قائم اسلامی خواه(۷۹-داریوش شجاعیان)، محسن سفید چقایی(۴۶-امیرحسین بهادر)، محمد عباسی(محمد چهارمحالی)، عبدالکریم اسلامی، امین قاسمی‌نژاد(۱۴-مهدی باقری)

    ملوانترکیب ملوان:
    افشار صداقت، ابوذر صفرزاده، آرمان اکوان(۴۶-میلاد باقری)، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی(۸۲-امین پورعلی)، رضا جعفری(۸۲-مسعود زائرکاظمین) و محمدرضا سلیمانی(۴۶-سهیل فداکار)// “ورزش سه”

    1958032

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *