×

نقطه؛ سر خط : ابطال طرح ترافیکی شهرستان آستانه اشرفیه از سوی شورای اسلامی شهر

  • کد نوشته: 84345
  • ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
  • ۰
  • شهردار آستانه اشرفیه در نشست عصر امروز با رسانه های رسمی این شهرستان  که با حضور رئیس خانه مطبوعات گیلان همراه بود از ابطال طرح ترافیکی شهرستان آستانه اشرفیه از سوی شورای اسلامی شهرو ابلاغ به شهرداری برای حصول به نتیجه نهایی و بازگشت به روال گذشته خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جلال […]

    نقطه؛ سر خط : ابطال طرح ترافیکی شهرستان آستانه اشرفیه  از سوی شورای اسلامی شهر
  • شهردار آستانه اشرفیه در نشست عصر امروز با رسانه های رسمی این شهرستان  که با حضور رئیس خانه مطبوعات گیلان همراه بود از ابطال طرح ترافیکی شهرستان آستانه اشرفیه از سوی شورای اسلامی شهرو ابلاغ به شهرداری برای حصول به نتیجه نهایی و بازگشت به روال گذشته خبر داد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جلال شرق، عبدالحسین داداشی در این نشست که در دفتر شهردار برگزارشد با بیان اینکه برخی از عملکردها باعث عدم اعتماد مردم و مسئولین شده است اظهار کرد: با برنامه ریزی و پیگیری برنامه های بلند مدت ، کوتاه مدت و طولانی مدت شعارهای این دوره خدمتی تحقق می باید .

    وی از افتتاح پل بهمنیار در هفته های آینده خبردادو و اظهارکرد: پروژه پل بهمنیار؛ از بلوار امام حسین(جسیدان) به سمت سردارجنگل و جاده بندر کیاشهر به مرحله افتتاح رسیده است که در نظر است روشنایی،بازگشایی دو طرف برای ایجاد باند تا پایان سال نیز انجام شود.

    شهردار آستانه اشرفیه از رایزنی ها پروژه پل تا پل به منظور بهره برداری تا پایان سال گفت و ادامه داد: در این پروژه که در دو بخش پایین سفیدرود (از پل بزرگ تا پل کابلی) می باشد، اقداماتی جهت جلوگیری آب به منظور عدم زمین رفتنی در حال انجام است.
    همچنین جاده سازی بخش دیگر از پل بزرگ تا کوچک که ۷۰۰ متر دیوار مالن کشیده شده و از بالای پل، خیابان ۲۳۵۰متری یک باند آن جدول گذاری شده و طرف دیگر در حال جدول گذاری می باشد.

    داداشی با بیان اینکه طرح توسعه حرم با عنوان بلوار شهید سلیمانی از مهمترین اولویت عمرانی شهرداری درحال ساماندهی می باشدگفت:بازگشایی خیابان ۸متری از خیابان استقلال سابق تا حرم به سرعت در حال انجام است  که نیاز مند همکاری شهروندان و رسانه ها برای آگاهی بخشی  به مردم و همیاری با شهرداری است.

    وی طرح توسعه حرم را سر و سامان دادن به طرح و اطراف آن بیان کرد و افزود: در باز آفرینی شهرها و بمنظور ایجاد نمای زیبای از حرم پاساژ هم در طرح حرم قرارگرفته است .

    داداشی با تقدیر از تلاش های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه وقرارگرفتن حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف در کنار چهارحرم کشور به صندوق توسعه حرم گفت :با تفاهم نامه با شرکت باز آفرینی کشور این  طرح با سرعت در حال پیشرفت است.

    شهردار آستانه اشرفیه از انتظارات بالای مردم در  ارائه خدمت گفت : تسهیل و تسریع در صدور پروانه‌هادر این دوره به منظور تحقق بخشی از انتظارات مردم بود که دراین حوزه شهرداری به خود نمره ۹۰ از ۱۰۰ را می دهد .

    وی از عدم نمره قبولی شهرداری در بحث عمران و فضای سبز نیز گفت و ادامه داد: انتظار است با رفع موانع و تسریع در خدمت رسانی در پایان سال ادامه دارد تا  دو نمره  خود را مثل صدور پروانه به ۹۰ برسانیم.

    شهردار ضمن گله مندی از برخی اشتباهات در سیستم مدیریتی شهری گفت : همه فکر می کنند شهرداری مادر خرج شهر است ، شهرداری براساس قانون به موسسه های فرهنگی و ورزش های همگانی کمک خواهد کرد .

    داداشی از ابطال طرح ترافیک بر اساس  مصوبه شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه خبردادو افزود: طی جلسات متعدد با شورای شورای شهر پس از تایید شورای ترافیک، خیایان‌ امام خمینی، طالقانی و سردار جنگل به حالت گذشته برمی گردد.

    در ادامه نشست هریک از رسانه ها مشکلات شهرستان را از دید شهروندی چون بررسی وضعیت پارک ساحلی ، آرامگاه معین ، ساماندهی سگ هاولگرد  ، مدیریت زباله ها ومواردی دیگر مطرح کردند.

    خبرنگار : هما اکبری

    عکس : پارسا ذرعی

     

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *