×

شهید؛ علمدار رسانه «مهمان گمنام اما خوش نام »

  • کد نوشته: 84748
  • ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
  • ۰
  • یاد داشت جلال شرق، در آخرین ماه فصل پاییز همراه با سوز و سرمای زمستانی و سینه سهمگین از داغ مادر در ایام فاطمیه، و حوادث چندین و چند روزه مردم غزه قرار است آستانه اشرفیه میزبان مهمان خوش نامی از دوران هشت سال دفاع مقدس باشد. دورانی که هرچند نبودیم اما از بزرگان و […]

    شهید؛ علمدار رسانه  «مهمان گمنام اما خوش نام »
  • یاد داشت جلال شرق، در آخرین ماه فصل پاییز همراه با سوز و سرمای زمستانی و سینه سهمگین از داغ مادر در ایام فاطمیه، و حوادث چندین و چند روزه مردم غزه قرار است آستانه اشرفیه میزبان مهمان خوش نامی از دوران هشت سال دفاع مقدس باشد.

    دورانی که هرچند نبودیم اما از بزرگان و آنهایی که خود نیز رزمنده جنگ بودند روایت ها شنیده ایم، اما شنیدن کی بود مانند دیدن ….

    این روزها با خبرهای فراوانی که از غزه می آید بیش از بیش از امنیت خود احساس غرور می کنیم و خود را مدیون شهدا به دلیل تامین امنیت ایران عزیز می دانیم.

    هر وقت پای صحبت راویان دفاع مقدس می نشینیم تا از دلاوری ها و شجاعت شهدا و ایثارگران بگویند، در انتها حس پارادوکس غم و شادی از تشییع شهدا به آنها دست می دهد، حس شادی از غرور و رسیدن به مقام شهادت فرزندان در راه اعتلای نظام و انقلاب و حس غم انگیز از فراق و جدایی آنها و در آخر با سلام و صلوات نه به معنای پایان بلکه به معنای هرچه از شهید بگوییم کم است زمان به اتمام رسیده ، اعلام می کنند.

    شنیده شده که از ۲۸۰ شهید گمنام تازه تفحص شده که قرار است همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در نقاط مختلف کشور تشییع شوند، سهم گیلان ۶ شهید گمنام است که مراسم وداع با این شهیدان در بیش از ۲۰۰ نقطه از استان مانند؛ مساجد، حرم، هیات ها، مدارس و… برگزار خواهد شد.

    آری، شهرستان آستانه اشرفیه نیز میزبان مهمان گمنامی برای وداع است، مهمان گمنامی که گمنامی را از مادرمان حضرت زهرا سلام الله علیها الگو گرفته اند و اینجاست که باید گفت «مهمان گمنام اما خوش نام» خوش آمدید،

    خوش آمدید به شهر سلطان سید جلال الدین اشرف،شهر سردار شهید خوش سیرت و خوش سیرت ها، شهر شهدای گمنام آرمیده دوراز وطن،شهر مدافعان امنیت و حرم، شهر مفاخر و علمای بزرگ …،خوش آمدید.

    شهدا را به حق باید علمداران رسانه نامید چرا که خونشان بیدارگر است و همچون رسانه رسالت تک تک ما را یادآوری می کنند، او خود روایتگر است.

    آری شهدا رسانه که نه، علمدار رسانه هستند، علمدار رسانه ای که معلمش عمه سادات حضرت زینب کبری(س) است.

    شهید گمنام، ما امروز بیش از همه به شما نیازمندیم، به شما که با عنوان علمدار رسانه در جنگ رسانه ای که دشمن جوانانمان را مورد هدف قرار داده است می توانید مسیر حق را نشانمان دهید.

    جوانانی که با الگوگرفتن از شما شهید ۱۸ ،۲۰ ،۲۳ ساله و…. باید مسیرش را انتخاب کند و با شفاعت شما هدایت شود.

    خوش آمدید شهید خوش نام به شهرمان،
    امیداست تک تک مردم بالاخص رهبر عزیزتر از جان مان و جوانان را در نزد مادر بی مزارمان حضرت زهرا(س)، شفاعت کنید

    هما اکبری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *