×

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:
تبیین دستاوردهای نظام برای آحاد جامعه ضروری است

  • کد نوشته: 86251
  • ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
  • ۰
  • سرهنگ پاسدارحبیبی با بیان اینکه انقلاب در شرایط دو قطبی شرق و غرب به رهبری امام راحل به وقوع پیوست گفت:توطئه های دشمنان از همان شروع انقلاب اسلامی ایران با راه اندازی جنگ ۸ ساله ایران و عراق ، ترور شخصیت های مهم و نظامی چون شهید مطهری ، رجایی و بهشتی و.... همراه بود.
    تبیین دستاوردهای نظام برای آحاد جامعه ضروری است
  • سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در یادواره ۲۲ شهید حرم سلطان سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل در شرایط سخت دنبال شد .

    به گزارش جلال شرق، مدیر کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به استقلال خواهی مردم از احساس تکلیف امام با وجود تبعیدها گفت و افزود: هدف و مقصود اصلی امام راحل احیا و اجرای تعالیم هستی بخش اسلام بود .

    وی از قوی شدن موج بیداری اسلامی در دهه ۵۰الی ۵۷ گفت و تصریح کرد: موج بیداری اسلامی از سوی امام‌خمینی(ره) با رسالتی که داشت قوی شده بود .

    سرهنگ پاسدارحبیبی با بیان اینکه انقلاب در شرایط دو قطبی شرق و غرب به رهبری امام راحل به وقوع پیوست گفت:توطئه های دشمنان از همان شروع انقلاب اسلامی ایران با راه اندازی جنگ ۸ ساله ایران و عراق ، ترور شخصیت های مهم و نظامی چون شهید مطهری ، رجایی و بهشتی و…. همراه بود.

    وی ارائه گزارش عملکردها به مردم از سوی دستگاه ها را تاکید کرد و افزود:براساس بیانیه گام دوم انقلاب عملکرد انقلاب اسلامی قابل دفاع با ایجاد ظرفیت های خوب و فراوان می باشد.

    سرهنگ پاسدار حبیبی با اشاره به دستاوردهای متعدد در عرصه های مختلف از توطئه دشمن در سیاه نمایی و تحریف واقعیت ها گفت و اضافه کرد: با وجود اینکه عزم دولت در پیگیری و رفع مشکلات در راستای فراهم شدن رفاه نسبی است ،کشور از نفوذی ها با ایجاد چالش و سیاه نمایی در رنج می باشد.

    مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان خاطر نشان کرد: در برابر عقب ماندگی ۸ ساله دولت گذشته در قضیه برجام، دولت انقلابی آقای رییسی توانست با پیوست ایران به بزرگترین اتحادیه شانگ های ظرفیت خوبی برای کشور ایران رقم بزند.

    سرهنگ پاسدار حبیبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منطق جدیدی برای رهایی مردم از برده داری مدرن و نهراسیدن از استکبار را رقم زده است گفت : عملیات طوفان الاقصی مردم غزه شاهکار در جهان از سوی گروه خاص بود در برابر کشور برتر تسلیحات نظامی ، می باشد.

    مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان راهپیمایی۲۲بهمن وانتخابات ۱۱ اسفند را دو رویداد سیاسی بزرگ در کشوربیان کرد و گفت :از تاکیدات مقام معظم رهبری انتخابات امن ، سالم ، مشارکت حداکثری که وفاق و انسجام ملی را ایجاد می کند می باشد.

    وی در پایان با بیان اینکه مردم پای نظام و انقلاب همیشه بوده و هستندگفت : مردم از بی عدالتی ها و اختلاس ها نگرانند اما دورهمی نخبگان علمی_فرهنگی در تشکیل یک ملت انقلابی برای حل مشکلات اقتصادی را موثر می دانند.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *