×

به مناسبت عید مبعث؛
۲۶۷ کودک در موسسات و مراکز خیریه گیلان نگه داری می شوند

  • کد نوشته: 86429
  • ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
  • ۰
  • ریا طوفانی در دیدار با مدیرموسسه خانه کودک سید الساجدین ضمن قدردانی از زحمات آنها در حمایت از کودکان بی سرپرست و برنامه های فرهنگی اولویت اهداف سازمان را در حمایت از کودکان بد سر پرست و بی سرپرست و برگشت به خانواده بیان کرد:مدیرکل سازمان بهزیستی با اشاره به حضور ۲۶۷ کودک در موسسات و مراکز خیریه اظهار کرد: در رنج سنی ۳ تا ۶، ۶ الی ۱۲ سال دولت ماهانه ۲۰ الی ۲۳ میلیون ریال را در تامین نیازهای زیستی برعهده دارد .
    ۲۶۷ کودک در موسسات و مراکز خیریه گیلان  نگه داری می شوند
  • به مناسبت دهه فجر و عید بزرگ مبعث مدیر کل سازمان بهزیستی استان گیلان به اتفاق فرماندار آستانه اشرفیه و جمعی از روسای ادارات این شهرستان از موسسه سیدالساجدین (مرکز نگهداری کودکان بی سر پرست )،خانواده شهدا و مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره )بازدید و دیدار به عمل آورد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جلال شرق ؛آریا طوفانی در دیدار با مدیرموسسه خانه کودک سید الساجدین ضمن قدردانی از زحمات آنها در حمایت از کودکان بی سرپرست و برنامه های فرهنگی اولویت اهداف سازمان را در حمایت از کودکان بد سر پرست و بی سرپرست و برگشت به خانواده بیان کرد: مدیرکل سازمان بهزیستی با اشاره به حضور ۲۶۷ کودک در موسسات و مراکز خیریه اظهار کرد: در رنج سنی ۳ تا ۶، ۶ الی ۱۲ سال دولت ماهانه ۲۰ الی ۲۳ میلیون ریال را در تامین نیازهای زیستی برعهده دارد .

    وی افزود: با توانمندسازی خانواده به منظور برگرداندن و نگهداری فرزندان در آغوش خانواده و امانت دادن فرزندان به خانواده های نسلی و سببی از اهداف سازمان بهزیستی می باشد .

    خسرو آرنگ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و عید مبعث از زحمات این موسسه تقدیر کردو گفت :موسسات شرایطی را در برگشت کودکان به آغوش خانواده با رعایت ضوابط فراهم کنند تا کودکان و نوجوانان در بستر خانواده رشد کنند.

    در ادامه این برنامه از کودکان مجموعه با اهدای کارت هدیه تقدیر شد .

    دیدار با خانواده شهید سید مصطفی میر حسینی از شهدای مراکز خیریه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین اهدای بسته معیشتی به دو خانواده مددجو به همت کمیته امداد امام خمینی (ره ) از برنامه های اجرایی ستاد دهه فجر می باشند.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *