×

افتتاح شرکت دیزل موتور باختر در شهرک صنعتی پرکاپشت یاورزاده شهرستان آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 86437
  • ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
  • ۰
  • محبوبی مدیر شرکت دیزل موتور باختر راه اندازی شرکت را در راستای خدمات به مردم و اشتغال زایی بیان کردو گفت ؛از آنجایی که نیاز استان گیلان به ویژه آستانه اشرفیه در استفاده از دستگاه های کشاورزی و تامین ماشین آلات کشاورزی در بخش های مختلف می باشد این شرکت ضمن واردات، ساخت ماشین آلات خط تولید در این شهرک صنعتی را راه اندازی کرده است .
    افتتاح شرکت دیزل موتور باختر در شهرک صنعتی پرکاپشت یاورزاده شهرستان آستانه اشرفیه
  • در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار و جمعی از مسیولین و روسای دستگاه ها مجموعه تولیدی ومونتاژ کمباین برنج تراکتورهای شالیزاری ،نشاءکار برنج و تیلرکشاورزی شرکت دیزل موتور باختر در شهرک صنعتی روستای پرکاپشت یاورزاده به بهره برداری رسید.

    به گزارش جلال شرق، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز دراین مراسم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر از افتخار آفرینی امام راحل، شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در ادامه رهبر عزیز در تامین امنیت و مدیریت کشور در بخش های مختلف؛خدمات ، صنعت ، کشاورزی، از عملکرد دولت در تعامل با بخش های خصوصی در چرخه اقتصادی ،تولید ناخالص کشور و تاثیر گذاری آن مباحثی را مطرح کرد.

    خسرو آرنگ با قدر دانی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با بیان اینکه استان گیلان بویژه آستانه اشرفیه قطب کشاورزی می باشد اظهار کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی با مطالعات و سنجش توجیه اقتصادی در سطح منطقه در راستای خدمت به مردم بویژه کشاورزان شرکت دیزل موتور باختر را در تامین ماشین آلات کشاورزی با ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه راه اندازی کرده اند.

    محبوبی مدیر شرکت دیزل موتور باختر راه اندازی شرکت را در راستای خدمات به مردم و اشتغال زایی بیان کردو گفت ؛از آنجایی که نیاز استان گیلان به ویژه آستانه اشرفیه در استفاده از دستگاه های کشاورزی و تامین ماشین آلات کشاورزی در بخش های مختلف می باشد این شرکت ضمن واردات، ساخت ماشین آلات خط تولید در این شهرک صنعتی را راه اندازی کرده است .

    وی افزود: با محدودیت های ارزی، تحریم های ظالمانه و وارداتی با هماهنگی سازمان های ذی ربط از سال ۱۴۰۳تولید داخل به ۵۰ درصد به منظور خدمات به کشاورزان افزایش خواهد یافت.

    محبوبی با بیان اینکه این شرکت با اعتبار ۳۰۰ میلیاردتومانی از بخش خصوصی راه اندازی شده است تصریح کرد؛این شرکت توانسته است با سه سوله در بخش های مختلف اشتغال زایی برای ۳۸ نفربرای افراد بومی و غیر بومی ایجاد کند.

    در ادامه این مراسم ضمن افتتاح سه سوله این شرکت از بخش های مختلف ساخت ،تولید و مونتاژ ماشین آلات کشاورزی بازدید به عمل آمد.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *