×

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیهدر نماز جمعه کیاشهر؛
دولت تسهیلات و اعتبار برای خرید برنج و پرداخت مطالبات چای کاران تخصیص داده است

  • کد نوشته: 86488
  • ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
  • ۰
  • نماینده عالی دولت حضور حداکثری در ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند را در تشکیل نهضت ملی و میثاق با امام و رهبری موثر بیان کرد و افزود: با تعامل قوا و با وجود نیروی متخصص و کار آمد اتفاقات خوبی رقم خورد که انتظار است با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند مشارکت ملی ثبت شود
    دولت تسهیلات و اعتبار برای خرید برنج و پرداخت مطالبات چای کاران تخصیص داده است
  • فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در سخنرانی بین صلاتین نماز جمعه بندرکیاشهر ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب ،دفاع مقدس ، امنیت، سلامت و جبهه مقاومت اظهار کرد: ایران اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل ۴۴ سال انقلاب را با مدیریت مدبرانه امام خامنه ای مدظله العالی با ایستادگی و اقتدار بیش از پیش با توطئه های فراوان پشت سر گذاشته است .

    به گزارش جلال شرق، خسرو آرنگ عبور از یک مقطع زمانی بسیار حساس گفت و افزود: ایران اسلامی با گذر از یک مقطع زمانی حساس توانسته است مشکلات حاکمیتی را به نوعی حل کند.

    وی با اشاره به توریستی بودن بندرکیاشهر و ظرفیت نوار ساحلی از توسعه یافتگی در بخش انسانی و اجتماعی ، اقتصادی دوران حاضر گفت و تصریح کرد: در دوران گذشته با وجود فساد اجتماعی حضور در مجامع و محافل عمومی بسیار سخت بود و از مواهب طبیعی کمتر مردم بهره می بردند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان از عملکرد دولت در طی سی و دومین ماه خدمت گفت و ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به مردم پروژه های متعدد عمرانی در اکثر نقاط استان بویژه شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر به بهره برداری رسیده است.

    نماینده عالی دولت حضور حداکثری در ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند را در تشکیل نهضت ملی و میثاق با امام و رهبری موثر بیان کرد و افزود: با تعامل قوا و با وجود نیروی متخصص و کار آمد اتفاقات خوبی رقم خورد که انتظار است با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند مشارکت ملی ثبت شود.

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از تخصیص بیش از ۶/۵۰۰ میلیارد تومان برای برنج و ۴۲ میلیارد تومان برای مطالبات چای کاران در راستای خدمات رسانی، تامین رفاه و مشکلات کشاورزان خبرداد.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *