×

کلید ۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد امام (ره) آستانه اشرفیه تحویل داده شد

  • کد نوشته: 86509
  • ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
  • ۰
  • ایرج دهدار در این آیین با اشاره به تعداد سهمیه ۴۱ واحدی مسکن شهرستان افزود: طی تفاهم نامه با سپاه و بنیاد مسکن برای مددجویان ساکن روستا، ۲۱ واحد از تعداد سهمیه شهرستان شروع به ساخت کرده و به مرحله بهره برداری رسیده است
    کلید ۵ واحد مسکن به مددجویان  کمیته امداد امام (ره) آستانه اشرفیه تحویل داده شد
  • فرماندار آستانه اشرفیه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند۴۵ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اهداف انقلاب اسلامی را توجه به اقشار کم برخوردار و ضعیف جامعه بیان کرد .

    به گزارش اطلاع رسانی جلال شرق؛خسرو آرنگ با بیان اینکه دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی در خدمت‌رسانی به مردم پیشتاز می باشد اظهارکرد، در خدمات رسانی به مردم بالاخص افراد کم برخورد از سوی دستگاه ها باید روند افزایشی داشته باشد.

    رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آیین اهدای ۵ واحد مسکن محرومین در ششمین روز از دهه مبارک فجر از اهدای نمادین کلید ۲ واحد در فرمانداری خبرداد.

    ایرج دهدار در این آیین با اشاره به تعداد سهمیه ۴۱ واحدی مسکن شهرستان افزود: طی تفاهم نامه با سپاه و بنیاد مسکن برای مددجویان ساکن روستا، ۲۱ واحد از تعداد سهمیه شهرستان شروع به ساخت کرده و به مرحله بهره برداری رسیده است

    در ادامه بصورت نمادین کلید ۲واحد مسکن ۴۵ متری با تسهیلات دولت ، ظرفیت خیرین و آورده متقاضی مسکن به خانواده ای از روستای کارسیدان و درگاه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین اهدا شد .

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *