×

۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در شهرستان آستانه اشرفیه افتتاح شد

  • کد نوشته: 86526
  • ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
  • ۰
  • اسماعیل علیپور بهره برداری از پست ۱۰۰ کاوا در روستای شیرکوه چهارده از بخش مرکزی شهرستان آستانه اشرفیه را به نمایندگی از ۱۱ پروژه دیگر به منظور رفع ضعف برق با اشتغال ۶ نفر به صورت نمادین افتتاح کرد.
    ۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در شهرستان آستانه اشرفیه افتتاح شد
  •  باحضور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار آستانه اشرفیه ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین دستگاه های اداری، به همت اداره برق شهرستان ۱۲پروژه با مبلغ ۴۵میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جلال شرق؛ابراهیم فروحی  در آیین افتتاح احداث پست ۱۰۰کاوا جهت رفع ضعف برق در روستای شیرکوه چهارده اظهار کرد:دولت سیزدهم در راستای خدمات دهی و توجه به روستا ها و اقشار کم برخوردار تمام توان خودرا به کار گرفته است.

    رییس اداره برق شهرستان آستانه اشرفیه در این آیین ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: در راستای رفاه و خدمات رسانی مطلوب به مردم با وجود تحریم های، از ظرفیت های موجود استفاده شده است .

    اسماعیل علیپور بهره برداری از پست ۱۰۰ کاوا در روستای شیرکوه چهارده از بخش مرکزی شهرستان آستانه اشرفیه را به نمایندگی از ۱۱ پروژه دیگر به منظور رفع ضعف برق با اشتغال ۶ نفر بصورت موقت بیان کرد.

    وی در ادامه با بیان اینکه احداث پست ۲۰۰ کاوا جهت رفع ضعف برق از پروژه ها ی شهرستانی با اعتبار ۵۴۷ میلیون تومانی از ۱۱ پروژه دیگر با ایجاد اشتغال ۷۰ نفر بصورت موقت می باشد ، افزود: تبدیل ۸۴۳متر،۶۹۰ متر ، ۲۵۸۳متر ،۷۱۹ متر ، ۷۱۹ متر ، ۳۱۰ متر ، ۱۵۳۴متر، ۱۰۹۳متر و ۱۱۳۱ متر شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار در روستاهای چورکوچان ،لفوت بالا ، جوپشت ،خلشا،نیاکو،استخربیجار،داخل بالا ، لشکام از پژوه های مورد بهره داری در دهه فجر سال جاری می باشد.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *