×

آسفالت معابر- روستای ماشک تهرانچی مورد بهره برداری قرار گرفت

  • کد نوشته: 86535
  • ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
  • ۰
  • رییس اداره راهداری با بیان اینکه راهداری با بیان اینکه در دهه فجر ۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان را به صورت متمرکز افتتاح کرده است اظهار کرد: راهداری شهرستان آستانه اشرفیه نسبت به سال گذشته تعداد پروژه های خود را به ۸برابر و از نظر مبلغ به صد برابر رسانده است.
    آسفالت معابر- روستای ماشک تهرانچی مورد بهره برداری قرار گرفت
  • با حضور فرماندار آستانه اشرفیه ،معاون عمرانی_برنامه ریزی ،بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین آسفالت معابر- روستای ماشک تهرانچی از بخش مرکزی پروژه های عمرانی در نهمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

    به گزارش جلال شرق، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در مراسم افتتاح آسفالت معابر در روستای ماشک تهرانچی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر اسلام ،انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، حرم و امنیت اظهار کرد:عملکرد دولت انقلابی در ارائه خدمات به مردم با وجود تحریم های ظالمانه به منظور تامین رفاه و آسایش مردم می باشد.

    خسرو آرنگ  قدردانی از عملکرد راهداری و شورای روستا در پیگیری مطالبات به حق مردم خواستار همراهی مردم در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی شد و افزود: مردم پشتوانه نظام و انقلاب می باشند که این مهم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در راهپیمایی ۱۱ اسفند نشان داده خواهد شد.

    فرهاد دلدار رییس اداره راهداری با بیان اینکه راهداری در دهه فجر ۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان را به صورت متمرکز به افتتاح رسانده است گفت : راهداری نسبت به سال گذشته تعداد پروژه های خود را به ۸برابر و از نظر مبلغ به صد برابر رسانده است.
    وی افزود: درشهرستان آستانه اشرفیه با ۴۶۸کیلومتر راه برخورداری آسفالت ۶۰ درصد در روستاهای بالای ۲۰ خانواده ۸۶ درصد می باشد.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *