×

افتتاح چند پروژه ی عمرانی آسفالت معابر روستایی در بخش مرکزی آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 86542
  • ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
  • ۰
  • رئیس بنیاد مسکن شهرستان آستانه اشرفیه اعلام کرد : طرح هادی(عملیات آسفالت معابر و پل سازی) در۱۹ روستا با اعتبار ۲۸۵ میلیارد ریال اجرا شده است
    افتتاح چند پروژه ی عمرانی آسفالت معابر روستایی در بخش مرکزی آستانه اشرفیه
  • با حضور معاون عمرانی_برنامه ریزی ،بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین آسفالت معابر- روستای امشل از بخش مرکزی پروژه های عمرانی در نهمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جلال شرق؛ معاون برنامه ریزی و عمرانی در مراسم افتتاح آسفالت معابر در روستای امشل ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به افتتاح ۱۵۰۰ پروژه در استان ویژه دهه مبارک فجر اظهار کرد: دولت و مردم در خدمات رسانی به مردم بویژه در روستا همراهی و هم افزایی دارند.

    ابراهیم فروحی ادامه داد: اجرای آسفالت معابر روستای امشل بطور نمادین از پروژه های اجرا شده در بخش مرکزی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع می باشد.

    رییس بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه در مراسم اجرای طرح آسفالت معابر روستای امشل از عملکرد و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۲ گفت و اظهار کرد: طرح هادی(عملیات آسفالت معابر و پل سازی) در۱۹ روستا با اعتبار ۲۸۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

    مصطفی پورواحدی صدور سند مالکیت با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک به تعداد۶۰۰ جلد ، بازنگری طرح هادی ۴ روستا با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال ، پرداخت تسهیلات احداث مسکن در ۱۰۸ روستاهای آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر به تعداد۳۰۰فقره با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه نام برد.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *