×

از سوی ستاد نماز جمعه آستانه اشرفیه برگزارمی شود :
مناظره انتخاباتی ویژه نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه و بندر کیاشهربرگزار می شود

  • کد نوشته: 86730
  • ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
  • ۰
  • سید شمس الدین نورحسینی انتخابات را عامل ثبات جامعه و نشان عزم ملی در تعیین سرنوشت کشور، استان بویژه شهر آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر دانست و گفت: تعبیر لیله القدر برای انتخابات از سوی مقام معظم رهبری، نشانه اهمیت و جایگاه آن در تعیین سرنوشت کشور و هراس دشمن از عزم همگانی در حمایت از نظام اسلامی می باشد .
    مناظره انتخاباتی ویژه نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه و بندر کیاشهربرگزار می شود
  • رئیس ستاد نماز جمعه آستانه اشرفیه از برگزاری مناظره انتخاباتی ویژه نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبرداد.

    • به گزارش جلال شرق، سید شمس الدین نورحسینی انتخابات را عامل ثبات جامعه و نشان عزم ملی در تعیین سرنوشت کشور، استان بویژه شهر آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر دانست و گفت: تعبیر لیله القدر برای انتخابات از سوی مقام معظم رهبری، نشانه اهمیت و جایگاه آن در تعیین سرنوشت کشور و هراس دشمن از عزم همگانی در حمایت از نظام اسلامی می باشد .انتخابات

    وی فراهم کردن بسترهای لازم برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح ،رقابت سالم و امنیت را ضروری دانست و تصریح کرد:مناظره انتخاباتی ویژه نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین مجلس شورای اسلامی با مدیریت ستاد نماز جمعه آستانه اشرفیه برگزارمی شود .

    رییس ستاد نماز جمعه آستانه اشرفیه با بیان اینکه ستاد نماز جمعه با پیوست انتخاباتی در جهت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نقش آفرین می باشد،گفت: با دعوت از نامزدهای انتخاباتی مجلس دوازدهم و تشریح برنامه ستادنماز جمعه و ضرورت رعایت باید و نبایدها در زمان مناظره ،قرعه کشی با حضور نامزدها و نماینده نامزدها صورت گرفت .

    لازم به ذکر است نامزدهای انتخاباتی در زمان های یکشنبه ، دوشنبه و سه شنه ۶ ،۷ ،۸ اسفند بعداز نماز و مغرب و عشاء در مسجد جامع حضور یافته و ضمن معرفی خود به بیان دیدگاه و مواضع و ارائه برنامه های خود خواهند پرداخت.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *