×

فرماندار آستانه اشرفیه ؛
انتخابات پرشور، عزت و اقتدار کشور است

  • کد نوشته: 86857
  • ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
  • ۰
  • خسرو آرنگ، امروزدر ارتباط زنده با شبکه باران اظهار کرد: آستانه اشرفیه با ظرفیت کامل و با آمادگی ۱۰۰ درصدی آماده پذیرش آرا از این مردم این شهرستان است. فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه ۱۴۰ صندوق ثابت و ۲ صندوق سیار در این شهرستان فعال است گفت: در مجموع ۳ هزار نیرو از عوامل اجرایی در این شهرستان فعال هستند.
    انتخابات پرشور، عزت و اقتدار کشور است
  • فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه ۱۴۲ صندوق ثابت و سیار در آستانه اشرفیه فعال است گفت: حضور پر شور در انتخابات سبب افزایش عزت و اقتدار در کشور می شود.

    به گزارش جلال شرق، خسرو آرنگ، امروزدر ارتباط زنده با شبکه باران اظهار کرد: آستانه اشرفیه با ظرفیت کامل و با آمادگی ۱۰۰ درصدی آماده پذیرش آرا از این مردم این شهرستان است.

    فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه ۱۴۰ صندوق ثابت و ۲ صندوق سیار در این شهرستان فعال است گفت: در مجموع ۳ هزار نیرو از عوامل اجرایی در این شهرستان فعال هستند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به ویژگی های فرد اصلح چون ؛ دین دار، متعهد و شجاع تاکیدکرد: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که در جامعه اثر گذار باشند و عزت و اقتدار کشور را حفظ کنند. ‌

    فرماندار آستانه اشرفیه ادامه داد: فردی منتخب باید از راه گشای عموم مردم باشد و بتواند در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی معضلات را شناسایی و با وضع قانون مناسب حل کند.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *