×

کشف ۵۹دستگاه گوشی  آیفون قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 87366
  • ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
  • ۰
  • واحد تجاری  که به صورت غیرمجاز، اقدام به فروش گوشی های  قاچاق تلفن همراه می  کرد باهماهنگی قاضی تعزیرات و اخذ حکم قضایی ، پس از ورود و بازرسی از این واحد  تعداد ۵۹ دستگاه  انواع گوشی ایفون به ارزش ریالی ۲۵ میلیارد ریال که به صورت قاچاق وغیرمجازوارد کشورشده بود کشف وضبط   و دو نفرمتهم با تشکیل پرونده   به مراجع قضایی  معرفی شدند.
    کشف ۵۹دستگاه گوشی  آیفون قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در آستانه اشرفیه
  • ۵۹دستگاه گوشی  آیفون قاچاق  پیش از ظهر امروز  از یک واحد تجاریدر آستانه اشرفیه   به ارزش اقتصادی  ۲۵ میلیارد ریال  کشف و ضبط شد .

     

    به گزارش  پایگاه خبری جلال شرق، رئیس اداره  صمت شهرستان استانه اشرفیه با اعلام این خبر گفت:  بر اساس گزارش های مردمی مبنی برفروش کالای قاچاق موبایل در شهرستان ؛ اعضای ستاد بازرسی و نظارت بر کالای قاچاق  با همکاری مشترک  کارشناسان اداره  صمت وضابطین آگاهی آستانه اشرفیه۵۹ دستگاه گوشی آیفون ۱۱ تا ۱۵  قاچاق   از یک واحد تجاری کشف و ضبط شد .

     

    مصطفی مباشر امینی افزود :   واحد تجاری  که به صورت غیرمجاز، اقدام به فروش گوشی های  قاچاق تلفن همراه می  کرد باهماهنگی قاضی تعزیرات و اخذ حکم قضایی ، پس از ورود و بازرسی از این واحد  تعداد ۵۹ دستگاه  انواع گوشی ایفون به ارزش ریالی ۲۵ میلیارد ریال که به صورت قاچاق وغیرمجازوارد کشورشده بود کشف وضبط   و دو نفرمتهم با تشکیل پرونده   به مراجع قضایی  معرفی شدند.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *