×

در اولین جلسه شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در سال ۱۴۰۳ مطرح شد :
اجرای نهضت آسفالت در هفته آینده/ تشکیل دبیرخانه برای برنامه های فرهنگی/ اجرای طرح ساماندهی حرم سلطان سیدجلال الدین اشرف در آینده نزدیک

  • کد نوشته: 88034
  • ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • ۰
  • رییس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه با اشاره به نقاط مثبت و ارزنده اجرای پروژه تفریحی در این شهر بیان کرد: استقلال اقتصادی، درآمد پایدار و جذب گردشگر از دستاوردهای مهم این پروژه است
    اجرای نهضت آسفالت در هفته آینده/ تشکیل دبیرخانه برای برنامه های فرهنگی/ اجرای طرح ساماندهی حرم سلطان سیدجلال الدین اشرف در آینده نزدیک
  • اولین جلسه شورای اسلامی شهر استانه اشرفیه    درسال ۱۴۰۳عصر امروز  در سالن اجتماعات این شورا برگزارشد‌.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جلال شرق، وحید قربانی رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در این جلسه از اجرای بزرگترین پروژه تجاری _فرهنگی شهرداری آستانه اشرفیه گفت و اظهار کرد: یک پروژه سرمایه گذاری با سود برای مردم، شهرداری و سرمایه گذار منتج به نتیجه شده است.

    قربانی در ادامه تصریح کرد: در تاریخ شهر آستانه اشرفیه چنین پروژه مهمی و سودمندی اجرا نشده است.

     

    حسن حبیب پور نائب رئیس شورای اسلامی آستانه اشرفیه هم اظهار کرد: وضعیت آسفالت سطح شهر نارضایتی بین مردم ایجاد کرده است که انتظار است در این فصل سال اقدامات جدی تری در این بخش صورت گیرد.

    وی با تاکید بر لزوم هماهنگی و انسجام اداری و بین دستگاهی برای خدمات دهی افزود: دستگاه ها قبل کنده کاری و تخریب در شهر مراتب را با مدیریت شهری هماهنگ کنند.

    نائب رییس شورای شهر آستانه اشرفیه با بیان اینکه جمع آوری زباله های در کورکا و عبدالله آباد دستی صورت می گیرد، گفت:با خرید چند سطل درپوش مشکل منطقه حل می شود.

     

    عباس عالم عضو شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه با تشکر از مدیریت شهرداری در فضاساری شهر اظهار کرد: شهروندان انتظار دارند تا با رفع برخی از مشکلات و چالش های شهری به رفاه نسبی برسند.

    وی ادامه داد: مشکل آسفالت و چاله و چوله دربرخی نقط مختلف شهر به چشم می خورد.

    این عضو شورای شهر آستانه اشرفیه با بیان اینکه تنها تفرجگاه این شهر پارک ساحلی است، گفت: فضاسازی و مدیریت این پارک رضایت بخش بوده اما تا رضایت مطلوب همچنان فاصله است.

    به گفته عالم،ساماندهی سگ های ولگرد هم به خوبی صورت گرفته که باید استمرار داشته باشد.

     

    سید عباس نورحسینی عضو دیگر شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه اظهار کرد: مطالبه شورا بیشتر در حوزه آسفالت از جمله روکش و لکه گیری است.

    وی با بیان اینکه برخی از اقدامات در شهر بامهندسی صورت نگرفته است، افزود: با توجه به صرف هزینه ها انتظار می رود کارها با نگاه کارشناسی صورت گیرد.

    نورحسینی با بیان اینکه صحن حرم مطهر آقاسید جلال الدین همچنان بلا تکلیف مانده است، افزود:۱۱۰ الی ۱۲۰ مغازه اطراف حرم هنوز ساماندهی نشده است.

     

    محمدصادق مقدادی دیگر عضو شورا نیز از مطالبات مردمی و بازگشایی پل بهمنیار گفت اظهار کرد: تسریع در خدمات دهی مطلوب در این ایام از سال مورد انتظار از سوی شهروندان می باشد .

     

    عبدالحسین داداشی شهردار آستانه اشرفیه در این نشست اظهار کرد: نهضت آسفالت از هفته آینده با حضور چندین پیمانکار شروع می شود.

    وی از اجرای طرح توسعه خیابان شهیدسلیمانی و طرح توسعه حرم خبر داد و افزود: قدم های خوبی در این بخش برداشته شده است .

    شهردار آستانه اشرفیه با بیان اینکه اقدامات مربوط بازگشایی پل بهمنیار ازهفته جاری شروع می شود،گفت:ظرف یک ماه آینده اقدامات عملی صورت می گیرد

    داداشی با بیان اینکه جلسه شورای شهر به اتفاق هیأت امنای حرم به منظور سامان دادن به محوطه حرم تشکیل می شود، گفت: با رایزنی با هیات امنا، اوقاف و… در تلاش ساماندهی طرح حرم هستیم.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *