×

ویژه برنامه های فرهنگی دهه کرامت آستانه اشرفیه اعلام شد

  • کد نوشته: 88121
  • ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
  • ۰
  • محمد حسین جعفری دبیر کانون های خدمت رضوی با بیان اینکه دهه کرامت با برنامه های از سوی کانون های خدمت رضوی سطح شهرستان همراه می باشد گفت:برنامه های کانون در بخش های متنوع فرهنگی، اجتماعی ، هنری و ورزشی با همراهی دستگاه ها در نقاط مختلف شهرستان برگزار می شود . محوری ترین برنامه دهه کرامت را حضور کاروان زیر سایه خورشید و استقبال از خادمین حضرت رضاع دانست و افزود: امیداست با بر گزاری برنامه های متنوع دهه کرامت و انعکاس رسانه ای آن عرض ارادتی به اهل بیت ع ویژه حضرت امام رضا(ع)و حضرت معصومه (س) داشته باشیم .
    ویژه برنامه های فرهنگی دهه کرامت آستانه اشرفیه اعلام شد
  • ستادگرامیداشت دهه کرامت (میلاد حضرت معصومه (س) و میلاد حضرت رضا(ع)) با محوریت برنامه های استقبال از خادمیاران رضوی در آستانه اشرفیه و بخش بندرکیاشهر برگزارشد.

    به گزارش جلال شرق، صادق کاظم خواه معاون سیاسی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه ۲۱ اردیبهشت الی ۳۱ اردیبهشت دهه کرامت به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س)و میلاد حضرت امام رضا(ع) است اظهار کرد: این دهه روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در شهر و بخش بندرکیاشهر می باشد .

    وی با تاکید به استفاده از ظرفیت های مختلفی دستگاه های اجرایی افزود: دهه کرامت فرصت مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی_اجتماعی در حوزه عفاف وحجاب، بزرگداشت مقام روزدختر ، برگزاری میز خدمت رضوی در نقاط مختلف شهر و روستا و… می باشد.

    حجت‌الاسلام والمسلمین احمد طیبی امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به سعادت میزبانی آستانه اشرفیه و وجود حرم سلطان سید جلال‌الدین اشرف بردار امام رضا ع از برگزاری برنامه ها به نحو احسن در دهه کرامت را با عنایت ویژه امام رضاع و حضرت معصومه تاکید کرد.

    وی افزود: اجرای برنامه مذهبی،فرهنگی_اجتماعی در راستای بهره مندی از معارف اهل بیت و امام رضاع باشد.

    امام جمعه آستانه اشرفیه اهتمام جدی دستگاه ها بویژه آموزش و پرورش را با اجرای برنامه های شاخص در بزرگداشت دهه کرامت ضروری بیان کرد.

    محمد حسین جعفری دبیر کانون های خدمت رضوی با بیان اینکه دهه کرامت با برنامه های از سوی کانون های خدمت رضوی سطح شهرستان همراه می باشد اظهار کرد:برنامه های کانون در بخش های متنوع فرهنگی، اجتماعی ، هنری و ورزشی با همراهی دستگاه ها در نقاط مختلف شهرستان برگزار می شود .

    وی محوری ترین برنامه دهه کرامت را حضور کاروان زیر سایه خورشید و استقبال از خادمین حضرت رضا(ع)دانست و افزود: امیداست با بر گزاری برنامه های متنوع دهه کرامت و انعکاس رسانه ای آن عرض ارادتی به اهل بیت(ع) ویژه حضرت امام رضا(ع)و حضرت معصومه (س) داشته باشیم .
    در ادامه هر یک از اعضای حاضر برنامه های پیشنهادی خود و چگونگی همراهی خود را به مناسبت دهه کرامت ارائه کردند.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *