×

به مناسبت دوم اردیبهشت روز جهانی زمین پاک برگزارشد؛
گرامیداشت روز زمین پاک در دبستان شهدای معلم آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 88148
  • ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
  • ۰
  • رئیس اداره آموزش و پرورش آستانه اشرفیه با اشاره به تاثیر پذیری فرهنگ سازی در حفظ زمین پاک به دوستی دانش آموزان با زمین با پاک نگهداشتن آن تاکید کرد.افزایش آگاهی به منظور حفظ محیط زیست و زمین از سوی متولیان فرهنگی و آموزش به دانش آموزان ضروری می باشد.
    گرامیداشت روز زمین پاک در دبستان شهدای معلم آستانه اشرفیه
  • به همت آموزش و پرورش آستانه اشرفیه و با همکاری اداره بهداشت ،منابع طبیعی ،محیط زیست و شهرداری مراسم گرامیداشت روز زمین پاک در دبستان شهدای معلم این شهر برگزار شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جلال شرق؛دراین مراسم علیرضا پایمرد رئیس اداره آموزش و پرورش آستانه اشرفیه با اشاره به تاثیر پذیری فرهنگ سازی در حفظ زمین پاک به دوستی دانش آموزان با زمین با پاک نگهداشتن آن تاکید کرد.

    وی افزود:افزایش آگاهی به منظور حفظ محیط زیست و زمین از سوی متولیان فرهنگی و آموزش به دانش آموزان ضروری می باشد.

    اکبرمهتدی حقی رییس اداره منابع طبیعی شهرستان نیز ازضرورت حفظ زمین گفت و اظهار کرد: به منظور کاهش آلودگی هوا ۸ میلیون نهال در استان گیلان کشت می شود.

    وی از صدور کارت همیار طبیعت ویژه دانش آموزان گفت و افزود: همکاری و همراهی دانش آموزان در امر زمین پاک بر کسی پوشیده نیست و به این منظور برای دانش آموزان به عنوان یاوران طبیعت کارت همیار طبیعت صادر خواهدشد.

    مجید طالب پور معاون اداره بهداشت شهرستان نیز از تحرک و تغذیه سالم دانش آموزان به منظور عدم افزایش وزن گفت و اظهارکرد:در کنار تغذیه سالم برای رشد با ورزش از اضافه وزن جلوگیری کنند

    سید محسن سید نژاد کارشناس پسماند شهرداری آستانه اشرفیه دراین مراسم با اهدای کارتن پلاست و ارائه آموزشهای لازم در زمینه تفکیک زباله، پاکیزه نگه داشتن محیط زیست، عدم استفاده از کیسه های پلاستیکی و استفاده از کیسه های پارچه دانش آموزان را به حفظ محیط زیست تشویق کرد.

    گفتنی است در این مراسم ضمن عهد بستن دانش آموزان با مسئولین در حفظ زمین پاک،زنگ زمین پاک و زنگ بهداشت با حضور جمعی از مسئولین و فرهنگیان این مدرسه نواخته شد .

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *