×

همایش انتخاباتی دکتر پزشکیان در آستانه اشرفیه برگزارشد+ عکس

  • کد نوشته: 90023
  • ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
  • ۰
  •  از سوی ستاد دکتر مسعود پزشکیان در آستانه اشرفیه همایش سخنرانی با حضور سید مرتضی مبلغ معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوره اصلاحات در سالن اجتماعات دکتر محمد معین عصر امروز برگزارشد.
    همایش انتخاباتی دکتر پزشکیان در آستانه اشرفیه برگزارشد+ عکس
  • از سوی ستاد دکتر مسعود پزشکیان در آستانه اشرفیه همایش سخنرانی با حضور سید مرتضی مبلغ معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوره اصلاحات در سالن اجتماعات دکتر محمد معین عصر امروز برگزارشد.

     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جلال شرق، سید مرتضی مبلغ  در این همایش  به مسئله نفوذ در جامعه بویژه در راس قدرت پرداخت و گفت: مسئله نفوذ متحجران در مسند قدرت بلایی بر سر مملکت به وجود آورد که جامعه امروز مبتلا به آن است و با در صدر قرار گرفتن این متحجرین در قدرت که سرشار از متوهم هستند با تفکر ات خود اقتصاد ایران را به  سمت نابودی حرکت دادند.

    وی با بیان این که متحجرین جهان را نمی شناسد و فقط گنده گویی می کنند افزود : کسانی که مردم  و تنوع قومی ایران را نمی شناسند  تلاششان این بود که  آدم های ناتوان  مثل خودشان را سرکار بیآورند

    معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوره اصلاحات با بیان اینکه ایران ما پر از اندیشمندان در حوزه ها ی مختلف با منابع مادی است و با تهمت به نیروهای متعهدو کار آمد ،  آنان را کنار گذاشتند ادامه داد:  چون این آقایان از عهده کار بر نمی‌آیند با عملکردشان ما  روز به روز  منزوی تر شدیم.

    وی خاطر نشان کرد : ایرانی که در ۱۴۰۴بایددر صدر کشورها ی منطقه باشد امروز وضع اقتصاد و فساد  و رانت  آن به جایگاهی رسیده که عملا در سفره مردم می بینیم.

    مبلغ  در تحلیل از حوزه عملکردی دولت رئیسی و وعده های انتخاباتی نامزدها در مناظره  انتخاباتی و ابعاد اقتصادی  جامعه پرداخت و گفت: آنانی که خود را ذوب ولایت می دانند حتی به فرمایشات رهبری هم اعتنا نکردند و در ابعاد مختلف در این مناظره ها به  بداخلاقی  پرداختند

    وی از مردم خواست با حضور در پای صندوق های رای  برای عزت و سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند و از حاضران درخواست کرد   در جذب مشارکت مردم با اقناع ، آنان را با صندوق های رای آشتی دهند تا به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *