×

شهردار آستانه اشرفیه:
بلوار ۴۲متری امام‌حسین(ع) آستانه‌اشرفیه( بخش جنوبی ) در روزهای آینده بازگشایی می شود

  • کد نوشته: 90256
  • ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
  • ۰
  • رفع دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات مردم؛ اصلاح رفوژ میانی خیابان امام‌خمینی(ره) به منظور سهولت در تردد هیات‌های عزاداری در ایام ماه محرم؛ اصلاح و بازگشایی میدان آیت‌الله وحید بمنظور رفاه حال شهروندان عزیز منطقه جسیدان؛ تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی بمنظور جلب رضایت شهروندان؛ تسریع در جمع‌آوری سگ‌های ولگرد؛ تسریع در آسفالت و بازگشایی بلوار ۴۲متری امام‌حسین(ع)؛ تسریع در افتتاح بوستان خوراک؛ اجرای آسفالت در مناطق مختلف سطح شهر و... از مهمترین موضوعات و درخواست‌های مطرح شده در این نشست بود
    بلوار ۴۲متری امام‌حسین(ع) آستانه‌اشرفیه( بخش جنوبی ) در روزهای آینده بازگشایی می شود
  • د

    هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه عصر روز گذشتهبا حضور شهردار واعضای شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جلال شرق، در این نشست رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه با دعوت از مردم به حضور در انتخابات چهاردهمین دوره جمهوری اسلامی ایران،مشارکت حداکثری را تقویت و اقتدارنظام اسلامی دانست .

    وحید قربانی  در آستانه فرارسیدن ماه محرم با اشاره به فضاسازی شهر،ترویج فرهنگ و آیین مذهبی اظهار کرد: آستانه اشرفیه به عنوان شهر مذهبی گیلان میزبان هیات های مذهبی از روستاهای همجوار،شهرهای مختلف گیلان و بعضاً کشور می باشد که فراهم کردن تمهیدات بمنظور میزبانی هیات ها است .

    قربانی با بیان اینکه خیابان امام خمینی(ره) که مسیر تردد هیات های مذهبی است ،اصلاح رفوژ میانی را به منظور سهولت در تردد هیات های عزاداری مذهبی تاکید کرد.

    رییس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه از ضرورت بازگشایی میدان آیت الله وحید گفت و اظهار کرد:بازگشایی میدان آیت الله وحید به دلیل منتهی شدن به مسیر خیابان جسیدان و روستای کماچال نیاز به بازگشایی و تعیین وضعیت تردد دارد .

    عباس عالم عضو شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه با دعوت از مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو و تقدیر از عملکرد رسانه ها در انعکاس و پیگیری مطالبات مردم و نشست های شهرداری و شورا گفت:رسانه ها با انعکاس مطالبات مردم و پیگیری تا رفع آن همراه مسئولین شهری است.

    وی با انتقاد از افزایش و عدم ساماندهی سگ های بلا صاحب در سطح شهر گفت و افزود:موضوع سگ های بلاصاحب در چندین جلسه شورا مطرح می شود اما پاسخی دریافت نمی شود.

    حسن حبیب پور نائب رییس شورا حضور آگاهانه و انتخاب اصلح را تکلیف شرعی بیان کرد گفت: در دوره دوم انتخابات مردم با مشارکت هرچه بیشتر در پای صندوق های رای حضور آگاهانه خودرا اثبات خواهند کرد.

    وی رسیدگی مطالبات مردم را در راستای خدمات رسانی مطلوب ضرورت دانست و افزود:تعیین تکلیف وضعیت آسفالت،لکه گیری ها،روشنایی باند کندرو تا بلوارمطهری و دیگر نقاط دیگر شهر مورد انتظار است.

    حبیب پور هم چنین در آستانه فرارسیدن ماه محرم و هیات های عزاداری فضاسازی سطح شهر را همچون سال گذشته و پیشتر تاکید کرد.

    سید عباس نورحسینی دیگر عضو شورا نیز با دعوت از مردم به حضور و مشارکت حداکثری، تسریع پروژه ها عمرانی را به منظور خدمات رسانه هرچه بهتر و سریعتر به مردم مطرح کرد.

    عبدالحسین داداشی نیاکی شهردار آستانه اشرفیه نیز با اشاره به انتخابات دوره دورم ریاست جمهوری اسلامی حضور و مشارکت حداکثری مردم و انتخاب آگاهانه را از مردم خواستار شد.

    وی از برگزاری جلسه شورای ترافیک و رفع هرچه سریعتر موانع تردد در ماه محرم گفت و اظهار کرد: در جلسه شورای ترافیک که با حضور رییس شورای شهر نیز همراه است این مهم و بازگشایی میدان آیت الله وحید بررسی می شود.

    شهردار آستانه اشرفیه با بیان اینکه بلوار امام حسین (ع) دراوایل هفته آینده افتتاح خواهد شد افزود:روشنایی باند کندرو نیز درهمین هفته راه اندازی خواهد شد.

    داداشی از نهضت آسفالت گفت و ادامه داد: ۱۸ تیر آسفالت نقاط مختلف شهرستان آغاز و ظرف ۲۰ روز جمع می شود.

    وی از تسریع ساماندهی سگ های بلا صاحب گفت و تصریح کرد: ساماندهی سگ های بلا صاحب با برنامه ریزی در حال انجام است‌.

     

    رفع دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات مردم؛ اصلاح رفوژ میانی خیابان امام‌خمینی(ره) به منظور سهولت در تردد هیات‌های عزاداری در ایام ماه محرم؛ اصلاح و بازگشایی میدان آیت‌الله وحید بمنظور رفاه حال شهروندان عزیز منطقه جسیدان؛ تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی بمنظور جلب رضایت شهروندان؛ تسریع در جمع‌آوری سگ‌های ولگرد؛ تسریع در آسفالت و بازگشایی بلوار ۴۲متری امام‌حسین(ع)؛ تسریع در افتتاح بوستان خوراک؛ اجرای آسفالت در مناطق مختلف سطح شهر و… از مهمترین موضوعات و درخواست‌های مطرح شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر در این جلسه بود که عبدالحسین داداشی؛ شهردار آستانه‌اشرفیه قول مساعد دادند این موارد را مورد توجه و پیگیری قرار دهند‌.

    رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده از سوی شهروندان و شهرداری آستانه‌اشرفیه؛ حمایت از چایخانه امام‌رضا(ع)؛ خرید ۴۰ عدد پایه چراغ ۴متری دوطرفه به همراه سرچراغ جهت روشنایی پیاده‌رو خیابان بلوارگلها و بلوار شهید حسندخت؛ اجرای فاز اول اجرای خیابان ۱۲متری ضلع جنوبی حرم‌مطهر؛ انعقاد قرارداد با مشاور جهت طراحی نقشه و مشخصات ساخت پل شهروند؛ لکه‌گیری و آسفالت خیابان شهید آتش زمزم، شهید شفیعی، شهید عیسی‌پور، شهید رحیمی‌پور، ابوذر، شهید پرندآور، شهید زنده‌دل، بلوار امام‌خمینی(ره)، کوچه یازدهم دکترمعین، کوچه شهید علیرضانژاد و سایر نقاط سطح شهر تا سقف معاملات متوسط و… از مهمترین مصوبات و موضوعات مطروحه در جلسه شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه بود.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *