رقابت ۷۱۷ داوطلب  آستانه اشرفیه  در مرحله دوم ورود به دانشگاه ها | جلال شرق
×

رقابت ۷۱۷ داوطلب  آستانه اشرفیه  در مرحله دوم ورود به دانشگاه ها

  • کد نوشته: 90486
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳
  • ۰
  • نوبت دوم آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های دولتی در گیلان، فردا و پس فردا، ۱۴ و ۱۵ تیر با شرکت ۲۹ هزار و ۲۱۱ داوطلب زن و مرد در ۴ گروه آزمایشی در ۱۵ شهرستان گیلان برگزار می‌شود
    رقابت ۷۱۷ داوطلب  آستانه اشرفیه  در مرحله دوم ورود به دانشگاه ها
  • مرحله دوم آزمون سراسری دانشگاه‌ها  و موسسات آموزش عالی  در شهرستان آستانه اشرفیه همزمان با سراسر کشور  با حضور ۷۱۷ نفر از داوطلبان زن و مرد در روزهای پنجشنبه و جمعه در دانشگاه مهر آستان شهر آستانه اشرفیه  برگزار می گردد.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جلال شرق،رضا دارچینی دبیر اجرایی آزمون سراسری شهرستان آستانه اشرفیه  در گفت و گو با خبر نگار ما  با بیان اینکه  در صبح پنجشنبه گروه علوم ریاضی و فنی ، علوم انسانی با حضور ۲۹۸ نفر برگزار می شود اظهار کرد:  از این تعداد  ۱۸۳ نفر داوطلب زن و ۱۱۵ نفر داوطلب مرد هستند .

    وی افزود: عصر پنجشنبه گروه هنر و زبان‌های خارجه با حضور ۱۱۶ نفر داوطلب   و در صبح جمعه گروه علوم تجربی با حضور ۳۰۳ نفر   برگزار می شود   که از مجموع این داوطلبان ۳۰۹ نفر داوطلب زن می باشند.

     

    دارچینی شروع  فرآیند آزمون های  صبح  را ساعت  ۷/۳۰ و شروع  آزمون عصر ساعت ۱۴ عنوان کرد  و خاطر نشان کرد : بر اساس قانون به همراه آوردن هر گونه وسایل الکترونیکی و مغناطیسی اعم از تلفن همراه ، ساعت‌های هوشمند و غیره ممنوع و متخلف از سه تا پنج سال از  شرکت در تمامی آزمونهای سازمان سنجش محروم می شود.

    وی  اضافه کرد : داوطلبانی که مندرجات  کارت ورود به جلسه آنان  با مشخصات سجلی و آموزشی  مطابقت ندارد می توانند با مراجعه به دفتر رفع نقص سازمان سنجش مستقر در دانشگاه مهرآستان نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

    دبیر اجرایی  آزمون سراسری  تصریح کرد:  داوطلبان دارای سهمیه که سهمیه آنان در کارت ورود به جلسه لحاظ نگردیده است تا   یک هفته  بعد از برگزاری آزمون فرصت دارند با  بارگذاری مدارک و مستندات  در سایت سازمان سنجش یا ارائه مستندات به دفتر رفع نقص مستقر در دانشگاه مهرآستان نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند .

    به گزارش جلال شرق، نوبت دوم آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های دولتی در گیلان، فردا و پس فردا، ۱۴ و ۱۵ تیر با شرکت ۲۹ هزار و ۲۱۱ داوطلب زن و مرد در ۴ گروه آزمایشی در ۱۵ شهرستان گیلان برگزار می‌شود

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *