از منتخبین هشتمین دوره طرح زهرا شناسی در آستانه اشرفیه تجلیل شد | جلال شرق
×

از منتخبین هشتمین دوره طرح زهرا شناسی در آستانه اشرفیه تجلیل شد

  • کد نوشته: 90509
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳
  • ۰
  • مراسم تجلیل از منتخبین هشتمین دوره طرح زهرا شناسی دانش آموزان و مادران مدارس دختران مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان‌های آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر برگزارشد .
    از منتخبین هشتمین دوره طرح زهرا شناسی در آستانه اشرفیه تجلیل شد
  • مراسم تجلیل از منتخبین هشتمین دوره طرح زهرا شناسی دانش آموزان و مادران مدارس دختران مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان‌های آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر برگزارشد .

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جلال شرق ،علیرضا پایمرد رییس آموزش و پرورش شهرستان آستانه اشرفیه در همایش تجلیل از منتخبین طرح زهرا شناسی که در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی شهرستان برگزارشد با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا و یاران باوفایش  به سند تحول بنیادین که نقشه راه آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تمامی نهادهای فرهنگی بالاخص آموزش و پرورش دراین رسالت عظیم نقش اساسی دارند .

    وی  بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی ها با مشارکت دانش آموزان و اولیا در پیشبرد اهداف و برنامه ها در راستای تحقق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تاکید کرد.

    پایمرد  با تحسین از طرح زهرا شناسی به منظور الگو برداری از سیره حضرت زهرا(س) و اشاعه و ترویج فرهنگ ولایی گفت: دراین طرح که اختصاص شهرستان آستانه اشرفیه است توانستیم با همکاری نهادهای مختلف شهرستان و با مشارکت خوب دانی آموزان و اولیا به اهداف خود نزدیک شویم .

    رییس آموزش وپرورش شهرستان با اشاره به رسانه بودن حضرت زینب (س) در انعکاس وقایع عاشورا و ماجرای کربلا ،حجاب را رسانه دانست و ظهار کرد: هر انسانی با حجاب خود،خودرا معرفی می کند.

    هلن افرازه مدیر برگزاری طرح زهرا شناسی با اشاره به سابقه ۸ ساله این طرح گفت : این طرح با هدف آشنایی با سیره حضرت زهرا س و اشاعه فرهنگ زهرایی در بین دانش آموزان دختر شهرستان آستانه اشرفیه به مدت ۸ سال است که برگزارمی شود

    وی با بیان اینکه این طرح از حوزه دانش آموزی فراتر رفته است افزود: شرکت کنندگان این طرح دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول بوده که چندسال نیز با مشارکت اولیا همراه شده است .

    دراین مراسم که با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری چون پخش کلیپ شامل گزارش تصویری از آغاز تا اکنون طرح، رونمایی از نمایش سفارش مادر ، شعرخوانی،مداحی و سخنرانی همراه بود از هفتادو شش نفر منتخبین طرح زهرا شناسی (منتخبین ویژه و عادی از بین دانش آموزان و مادران )و عوامل اجرایی مدارس آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر (مدیران و معاونان ) به تعدادشصت و‌پنج نفر، و تعدادزیادی از فعالان برون سازمانی که در اجرای مراسم نقش داشتند، تقدیر بعمل آمد.

     

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *