انتقاد ازعملکرد ضعیف کمیته های ستاد ساماندهی سواحل بندر کیاشهر | جلال شرق
×

انتقاد ازعملکرد ضعیف کمیته های ستاد ساماندهی سواحل بندر کیاشهر

  • کد نوشته: 91535
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
  • ۰
  • درجلسه ستاد ساماندهی سواحل بندرکیاشهر، عملکرد ضعیف کمیته ها ستاد ساماندهی سواحل در ارائه خدمت به مسافران و گردشگران مورد انتقاد قرارگرفت .
    انتقاد ازعملکرد ضعیف کمیته های ستاد ساماندهی سواحل بندر کیاشهر
  • درجلسه ستاد ساماندهی سواحل بندرکیاشهر، عملکرد ضعیف کمیته ها ستاد ساماندهی سواحل در ارائه خدمت به مسافران و گردشگران مورد انتقاد قرارگرفت .

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جلال شرق، سرهنگ پاسدارحمید یحیی پور فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل بندرکیاشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد،با انتقاد از روسای کمیته های اعضای ستاد ساماندهی سواحل اجرای طرح در راستای خدمات به مسافران و گردشگران ضعیف بیان کرد.

    وی با اشاره به اینکه شهرستان ۳۷کیلومتر نوار ساحلی در بخش بندرکیاشهر دارد افزود: بر اساس مصوبات هیات دولت و دستورالعمل ساماندهی سواحل کشور، طرح های سالمسازی از خرداد ماه بازگشایی شده است .

    سرهنگ یحیی پور با بیان اینکه باتعطیلی شنا گاه عسگر آباد ۲ طرح سالمسازی در مناطق پل چوبی بندرکیاشهرو انبارسر راه اندازی شده است گفت: ارائه خدمات مطلوب فرهنگی _تربیتی ….. به مسافران با توجه به ایام محرم در این ۲ طرح ضروری است .

    فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه خدمات رسانی مطلوب در سطح سواحل و طرح های سالمسازی دریا،کاهش خطرات، بهره مندی مناسب مسافران و گردشگران از مواهب الهی سواحل ، برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و هنری و … را از سیاست های ستاد ساماندهی سواحل این منطقه دانست .

    وی با انتقاد از عملکرد ضعیف کمیته ها در ارائه خدمات گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته کمیته های این ستاد برنامه های را برای خدمت رسانی و ایجاد امنیت سواحل در نظر گرفته که با بازدید و حضور میدانی عملکرد مطلوبی از سوی کمیته ها مشاهده نشده است.

    فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه با اذعان به وجود ظرفیت های گردشگری در مناطق ساحلی بندرکیاشهر و سفید رود تصریح کرد:کمیته های فرهنگی با اجرای برنامه های فرهنگی ،تبلیغات با اجرای برنامه های تربیتی_تبلیغی و با توجه به اینکه سواحل مملو از ظرفیتهای بالقوه ورزش های ساحلی است ،در راستای خدمت رسانی با توجه به اهمیت این طرح ضعیف بوده که انتظار است در ماه شهریور که اوج مسافران را خواهیم داشت کمبودها رفع شود .

    صادق کاظم خواه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه نیز با اشاره به بیان مشکلات از سوی اعضای ستاد بر نصب تابلوهای شنا ممنوع ، پرداخت حقوق ناجیان ، رفع مشکلات در خصوص پارکینگ ها، اجرای برنامه های فرهنگی -تربیتی از سوی کمیته های ذی ربط مورد تاکید قرار داد.

    دراین جلسه اعضای ستاد ساماندهی سواحل بندرکیاشهر گزارشی از عملکرد کمیته های خود ارائه کردند .

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *