بهره برداری از ۶۳پروژه عمرانی و خدماتی هفته دولت در آستانه اشرفیه | جلال شرق
×

بهره برداری از ۶۳پروژه عمرانی و خدماتی هفته دولت در آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 91630
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • ۶۳پروژه با حجم سرمایه گذاری ۴۵۳ میلیارد تومان در این شهرستان از سوی دستگاه های اجرایی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
    بهره برداری از  ۶۳پروژه عمرانی و خدماتی هفته دولت در  آستانه اشرفیه
  • فرماندار آستانه اشرفیه گفت: ۶۳پروژه عمرانی و عام المنفعه به مناسبت هفته دولت با سرمایه گذاری ۴۵۳ میلیارد تومانی افتتاح و بهره برداری می شود.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جلال شرق، خسرو آرنگ ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه با گرامیداشت یادو خاطره شهدای دولت؛ شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت اظهار کرد:۶۳پروژه با حجم سرمایه گذاری ۴۵۳ میلیارد تومان در این شهرستان از سوی دستگاه های اجرایی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

    وی عمده پروژه را در حوزه زیر ساخت‌ها و در زمینه‌های توسعه عمران شهری، آبرسانی، کشاورزی، واحدهای مسکن مددجویی، اشتغال ،کشاورزی، راهسازی و…بر شمرد.

    آرنگ با اشاره به عملکرد خوب دولت سیزدهم در طول دوره خدمتی اظهار کرد:دولت سیزدهم با ارائه خدمات بسیار در طی سه سال یک دولت استثنایی بوده است.

    وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات دولت به ملت است، ادامه داد: دولت شهید رئیسی در ۳ سال اول هم در حوزه سیاست گذاری و هم اجرایی خدمت کرد.

    فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و نظام درصدد کمرنگ ساختن خدمات دولت و نظام به مردم هستند، گفت:شهید رئیسی نگاه جامع در حوزه های مختلف داشته و در سطح کلان بیس از ۳۰ لایحه در حمایت از زنان و خانواده صادرشده است .

    نماینده عالی دولت در شهرستان از پیشرفت ۱۰۶ درصد تعهد اشتغال زایی گفت و ادامه داد: تعهد شهرستان ۲۷۸۲ نفر در. اشتغال بوده که با اعتبار تبصره ۱۸و۱۶ اشتغال ۲۹۷۰ نفر انجام شده است .

    وی از همسویی دولت با کشورهای همسایه گفت و ادامه داد: دولت سیزدهم علاوه بر ارتباط با کشورهای همسایه در حوزه نهضت ملی مسکن ، صادرات ، امکانات صنعتی و غیرنفتی توفیقاتی داشته است .

    فرماندار آستانه اشرفیه از تخصیص اعتبار ۳همت در آستانه اشرفیه گفت و افزود: آستانه اشرفیه به عنوان شهر پیشرو در گیلان در حوزه پروژه فیبر نوری است ،در حوزه جاده ها و معابر در دولت سیزدهم کل محور در سطح بندرکیاشهر روکش شد .

    نماینده عالی دولت در شهرستان با ابراز خرسندی از وعده دولت چهاردهم در وفاق ملی گفت :دولت چهاردهم قول وفاق ملی را به مردم داده است که با همراهی نمایندگان مجلس امیداست اتفاقات خوبی رقم بخورد .

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *