آتش‌نشانان آستانه اشرفیه برای اعزام به لبنان اعلام آمادگی کردند | جلال شرق
×

در آیین تجلیل از گرامی داشت روز آتش نشانی؛
آتش‌نشانان آستانه اشرفیه برای اعزام به لبنان اعلام آمادگی کردند

  • کد نوشته: 92563
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳
  • ۰
  • شهردار آستانه اشرفیه با اشاره به حوادث لبنان از آمادگی اعزام تیم آتش نشانان به لبنان خبر دادو گفت:واحد آتش نشانی شهرداری آستانه اشرفیه قابلیت اعزام تیم حرفه ای با تجهیزات به منظور کمک به مردم مصیبت دیده لبنان را دارد.
    آتش‌نشانان آستانه اشرفیه برای اعزام به لبنان اعلام آمادگی کردند
  •  

    مراسم تجلیل از آتش نشانان آستانه اشرفیه با حضور معاون فرماندار، بخشدار،شهردار و اعضای شورای اسلامی در ایستگاه آتش نشانی شماره «۱» این شهر برگزار شد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جلال شرق، عباس عالم ؛رئیس شو رای اسلامی آستانه اشرفیه ضمن تبریک ۷ مهر روز آتش نشان شهرداری اظهار کرد: شهرداری تنها نهادی است که مطالبه جمعی چون سلامت ، امنیت ،خدمت …. را در بردارد.

    وی از حضور بموقع آتش نشان ها در حوادث سطح شهر و ابتکار عمل با تمام قوا تقدیر و تشکر کرد.

    عالم با اذعان به اینکه « واحد خدمات» و «واحد آتش نشان» ۲ واحد ایثارگردر سطح شهر هستند گفت: واحد خدمات شهری و آتش نشان با کمترین امکانات و تجهیزات در خدمت رسانی و رفاه هرچه بیشتر مردم در تلاش هستند .

    وی توجه بیشتر به این ۲ واحد را تکلیف بر همه مسئولان بیان کردو گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان واحد‌های مختلف به منظور آسودگی در امر خدمت رسانی از سوی مسئولین ضروری است .

    صادق کاظم خواه معاون سیاسی فرمانداری آستانه اشرفیه دراین آیین خدمات انس نشانان را که تا مرز جانفشانی خدمت می کنند عبادت بیان کرد.

    وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که آتش نشانان مردانی مخلص ، قهرمان و فداکار هستند گفت: آتش نشانان تکلیف ارزشمند را باهدف خدمت انجام می دهند .

    کاظم خواه آمادگی آتش نشان ها چه در حوادث و چه در پیک های ماموریتی چون چهارشنبه آخر سال و…. را مورد تقدیر قرارداد.

    عبدالحسین داداشی شهردارشهردار آستانه اشرفیه ضمن تبریک آتش‌نشان به آتش نشان های شهر آستانه اشرفیه تجهیز ایستگاه های آتش نشانی را در خدمات هرچه بیشتر تاکید کرد.

    وی افزود: در راستای تجهیز و تکمیل ایستگاه آتش نشانی با همکاری شورا و نهادهای دیگر ، بالغ بر یک میلیارد تومان به منظور تجهیز و تکمیل ایستگاه آتش نشانی و امکانات آموزشی برای خدمات هر چه بیشتر به شهر و مردم هزینه شده است.

    شهردار آستانه اشرفیه با اشاره به حوادث لبنان از آمادگی اعزام تیم آتش نشانان به لبنان خبر دادو گفت:واحد آتش نشانی شهرداری آستانه اشرفیه قابلیت اعزام تیم حرفه ای با تجهیزات به منظور کمک بهمردم مصیبت دیده لبنان را دارد.

    وی با اشاره به اینکه آتش نشانان این شهر از قهرمانان ملی در رشته های ورزشی و.. هستندگفت : با تمهیدات مقدمات از سوی مسولان کشوری ، استانی و شهرستانی ،آمادگی از سوی این واحد وجود دارد.

    در ادامه میثم دریارو؛رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ضمن خداقوت به مجموع همکاران درآتش نشانی گزارشی از عملکرد سازمان آتش نشانی ها ارائه داد گفت : ۶۷۹خدمات و فعالیت در طی یکسال اخیر به مردم این شهر ارائه شده است

    وی افزود: در مجموع ایستگاه ۱ و ۲ خدمات اطفای حریق اعم از تجاری ، انباری،صنعتی،ضایعات،مسکونی،وسایل نقلیه ،پوشش گیاهی ۳۷۰ مورد بوده است .

    امدادرسانی در آسانسور،تصادفات،حودث غیرمترقبه ، اجرای عملیات نجات غریق،کمک به شهرهای مجاور و …۲۵۷مورد بیان کرد.

    رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از شرکت و حضور در مسابقات ، بازدیدها ، دوره های آموزشی گفت و ادامه داد: این واحد ۵۲ برنامه و فعالیت برای نیروهای این واحد به منظور بروز رسانی آموزش ها در دوره‌های مختلف آموزشی و بازدید ایمنی داشته است

     

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *