آزادی ۱۹۶ زندانی جرائم غیرعمد در گیلان | جلال شرق
×

آزادی ۱۹۶ زندانی جرائم غیرعمد در گیلان

  • کد نوشته: 92889
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳
  • ۰
  • نفر از زندانیان آزاد شده مرد و ۱۰ زندانی نیز زن هستند که مجموع بدهی این زندانیان چهار هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان بدهی، حدود ۷۵۰ میلیارد ریال مشمول گذشت شاکیان شد و حدود سه هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال نیز از طریق پذیرش اعسار نزد مراجع قضایی تامین شد، ۲۱۴ میلیارد ریال هم از سوی خیرین اهدا شد تا این تعداد زندانی آزاد شوند
    آزادی ۱۹۶ زندانی جرائم غیرعمد در گیلان
  • رئیس ستاد دیه گیلان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۹۶ زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شده و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

    به گزارش جلال شرق، علیرضا یزدانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ۱۸۶ نفر از زندانیان آزاد شده مرد و ۱۰ زندانی نیز زن هستند.

    وی افزود: با اقدامات مختلف از جمله برپایی مراسم‌ گلریزان، اجرای طرح‌های مختلف آزادی زندانیان، گذشت شاکیان پرونده، کمک به افراد خیر و نیکوکار و نیز پذیرش اعسار نزد مراجع قضایی، این تعداد از زندانیان جرائم غیر عمد در استان آزاد شدند.

    وی با بیان اینکه مجموع بدهی این زندانیان چهار هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان بدهی، حدود ۷۵۰ میلیارد ریال مشمول گذشت شاکیان شد و حدود سه هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال نیز از طریق پذیرش اعسار نزد مراجع قضایی تامین شد، ۲۱۴ میلیارد ریال هم از سوی خیرین اهدا شد تا این تعداد زندانی آزاد شوند.

    رئیس ستاد دیه گیلان اضافه کرد: همچنین بیش از یکصد میلیارد ریال تسهیلات به زندانیان جرائم غیرعمد آزادشده پرداخت شد و بخشی از بدهی آنها از این محل تسویه شد ضمن اینکه حدود ۱۵ میلیارد ریال نقدینگی نیز از سوی خانواده‌های این زندانیان فراهم شد.

    وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که طی سال گذشته در مجموع ۲۹۵ زندانی جرائم غیرعمد در گیلان آزاد شدند که مجموع بدهی آنها چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بود.

    یزدانی اضافه کرد: در حال حاضر نیز ۵۶۰ زندانی جرائم غیرعمد دیگر در زندان‌ های استان به سر می‌برند که امید است با کمک خیرین و گذشت شاکیان به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

    وی اظهار کرد: انتظار است خیران و نیکوکاران استان که همیشه همراه ستاد دیه استان بوده و هستند، مثل همیشه با حمایت‌هایشان زمینه آزادی این افراد را هم فراهم کرده و آنان را به آغوش خانوادهایشان بازگردانیم.

    رئیس ستاد دیه استان گیلان بیان کرد: شماره حساب ستاد دیه نزد بانک تجارت به شماره ۰۸۰۰۲۰۹۹۰۰ و شماره کارت این ستاد به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد است.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *